| کد خبر: 185267 |

مدیر اجرایی ایرباس پاداش خدمت نجومی گرفت

مدیر اجرایی ایرباس قرار است ۴۱ میلیون دلار پاداش خدمت دریافت کند که این امر وزیر دارایی فرانسه را مجبور به محدود کردن دریافت پاداش به ۳۰ درصد حقوق مدیران رده بالا کرده است.

تین نیوز

مدیر اجرایی ایرباس قرار است ۴۱ میلیون دلار پاداش خدمت دریافت کند که این امر وزیر دارایی فرانسه را مجبور به محدود کردن دریافت پاداش به ۳۰ درصد حقوق مدیران رده بالا کرده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از راشاتودی، «برونو مایر» وزیر دارایی فرانسه گفت: پاداش خدمت برای مدیران رده بالا باید به ۳۰ درصد از حقوق آن‌ها محدود شود. اظهارات وی به دنبال دریافت پاداش خدمت نجومی «تام اندرس» مدیر اجرایی شرکت ایرباس مطرح می شود.

در همین حال مدیر ارشد اجرایی شرکت ایرباس که دولت فرانسه ۱۱ درصد سهام آن را در اختیار دارد قرار است ۳۶.۸ میلیون یورو معادل ۴۱ میلیون دلار به دنبال پایان کار خود در این شرکت سازنده هواپیما دریافت کند.

وزیر خارجه فرانسه گفت: پاداش خدمت را برای مدیران رده بالا به ۳۰ درصد حقوق آن‌ها محدود خواهم کرد.

وی تصریح کرد: دریافت چنین پاداش خدمتی از سوی مدیر اجرایی ایرباس به شهرت این شرکت لطمه وارد می‌کند.

در حال حاضر، پاداش خدمت در فرانسه معادل تقریبا ۴۵‌درصد از حقوق افراد است و «مایر» به دنبال وضع قانونی برای محدود کردن آن است.

بر پایه این گزارش، «تام اندرس» قرار است در دهم ماه جاری میلادی شرکت ایرباس را ترک کند. پاداش خدمت وی که ۳۶.۸ میلیون یورو است، شامل ۲۶.۳ میلیون یورو مستمری، ۳.۲ میلیون یورو مزایا و ۷.۳ میلیون یورو مزایای عملکرد است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.