| کد خبر: 177996 |

وزیر دفاع :

◄ جلوگیری از پیشرفت ایران در صنعت هوایی سرابی بیش نیست

وزیر دفاع کشور گفت: جلوگیری از پیشرفت ایران در عرصه صنعت هوایی سرابی بیش برای کشورهای مستکبر نیست.

تین نیوز

سردار امیر حاتمی در نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی کیش در سخنرانی خود عنوان کرد: نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران برای ملت ما نماد تحقق نظریه مقاومت در برابر زورگویی است. براین اساس ما می‌خواهیم موفقیت هموطنان خود را به نظاره بنشینیم و از دیدن آن احساس غرور کنیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این نمایشگاه سمبل تحقق رویای بشری برای پرواز است. رویایی که مدیون مسئولان صنعت هوایی وفضایی در این عرصه است.

وی با محکوم کردن کسانی که تلاش می‌کنند دیگران را از علم صنعت هوایی محروم کنند عنوان کرد: علیرغم این اتفاق ایران توانسته است دستاوردهای بزرگی را در این عرصه به دست بیاورد.

سرتیپ امیرحاتمی خاطر نشان کرد: امروز ایران سربلند و با اعتماد به نفس کامل در کنار کشور عهدشکن و جنایتکار آمریکا ایستاده است.

او با تاکید بر اینکه جلوگیری از پیشرفت ایران سرابی بیش برای آنها نخواهد بود، اعلام کرد: این اتفاق در نهایت به منزوی‌تر شدن آمریکا منجر خواهد شد.

وزیر دفاع تصریح کرد: ملت ایران40 سال پیش آمریکا را به عنوان نماد استکبار از ایران بیرون کرد که در ماه‌های آینده روز استقلال خود را جشن خواهیم گرفت.

او با اظهار به این که ما به دنبال جلوگیری از خشونت و جنگ هستیم تصریح کرد: در کنار این موضوع ما به دنبال این هستیم که کسی حتی یک لحظه به فکر تعدی به ایران نباشد. این در حالی است که دل مردم ایران لبریز از از حس انسان دوستی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.