| کد خبر: 177601 |

برگزاری نهمین نمایشگاه هوانوردی کیش؛ یک هفته دیگر

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

تین نیوز

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صداوسیما، رضا سراج مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: این نمایشگاه 5 تا 8 آذر در دوبخش نمایشگاهی و نمایش هوایی برگزار می‌شود.

سراج افزود: بخش نمایشگاهی در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و در سه سالن سرپوشیده با حضور 100 شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از کشورهای روسیه، آلمان و ایتالیا برگزار می‌شود.

وی گفت: بخش نمایش هوایی نیز درضلع شمال شرقی فرودگاه بین‌المللی کیش در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربع برگزار می شود و 4 تیم به نمایش هوایی می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: معرفی منطقه آزاد کیش به عنوان مقصد برتر گردشگری کشور، نمایش توانمندی‌های صنایع هوایی و هوا فضایی کشور، نو‌سازی و به روز رسانی فرودگاه‌ها و ناوگان هوایی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هوایی و هوانوردی و جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد صنعت هوایی کشور درکیش است.

وی از نمایشگاه امسال به عنوان رویدادی مهم و استراتژیک در فضای بین‌المللی کنونی یاد کرد و افزود: علاوه بر حضور مقامات بلند پایه لشکری و کشوری و اهمیت این نمایشگاه در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و ضمن برگزاری سمینارها و نشست‌های تخصصی با حضور فضانوردان و متخصصان صنایع هوایی داخلی و خارجی، در حوزه فضایی با حضور تیمی 5 نفره از منجمین و اخترشناسان کشور و با ایجاد رصدخانه سیاربرای دیدن آسمان کیش در شب، اقدامی اثرگذار و جالب توجه برای متخصصان، جوانان و نوجوانان پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.