| کد خبر: 173922 |

◄ ایرلاین شانگهای نسل جدید خدمات‌رسانی به مسافران را کلید زد

هواپیمای جدید اولین هواپیما از 100 هواپیمایی است که قرار است به ایرلاین شانگهای بپیوندند که پس از آن، این ایرلاین به‌صورت رسمی نسل جدید سیستم خدمات‌رسانی به مسافران را راه‌اندازی خواهد کرد.

تین نیوز

اولین هواپیما از سری هواپیماهای بوئینگ‌9-787 دریم‌لاینر به ایرلاین سنگاپور تحویل داده شد.

به گزارش گروه بین‌الملل تین‌نیوز، ایرلاین شانگهای اولین هواپیما از سری بوئینگ‌9-787 Dreamliner را دریافت کرد.

هواپیمای جدید اولین هواپیما  از 100 هواپیمایی است که قرار است به ایرلاین شانگهای بپیوندند که پس از آن،  این ایرلاین به‌صورت رسمی نسل جدید سیستم خدمات‌رسانی به مسافران را راه‌اندازی خواهد کرد.

هواپیمای بوئینگ‌9-787 عضو دوم از خانواده دریم‌لاینر است که بازدهی سوخت آن به ازای هر صندلی حدود 20 تا 25 درصد افزایش یافته است. این هواپیما قادر به جا‌به‌جایی 290 مسافر در دو کلاس پروازی معمول است و قادر به پرواز مسافت هفت هزار و 635 مایل دریایی (معادل 14 هزار و 140 کیلومتر) در یک پرواز است.

ایرلاین شانگهای در سال‌های پیش رو هواپیماهای سفارش داده شده بوئینگ‌9-787 را دریافت خواهد کرد و با تکمیل ناوگان خود در نظر دارد هواپیماهای 787 خود را  برای خطوط پروازی داخلی مانند شانگهای- چنگدو و شانگهای-پکن استفاده کند و هواپیماهای جدید را در مسیرهای بین‌المللی قرار دهد.

از سال 2013 بیش از 60 هواپیمای دریم‌لاینر وارد ناوگان هوایی چین شده9 و حدود 22 میلیون نفر را بین بیش از 75 مقصد پروازی جابه‌جا کرده است و موفق به ‌صرفه‌جویی یک‌میلیون تنی در مصرف سوخت (در مقایسه با دیگر هواپیماها) شده است.

سهم جت‌های بوئینگ در ناوگان هوایی (باری و مسافری) چین بیش از 50 درصد بوده و علاوه بر آن چین به‌زودی تبدیل به بازار هزار میلیارد دلاری جهانی خواهد شد بنابراین شراکت بوئینگ و ایرلاین شانگهای برای کمپانی بوئینگ بسیار پرسود خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود چین تا سال 2037 نیاز به  هفت هزار و 690 هواپیما برای پاسخ به نیاز بازار هوایی داشته باشد و بدین ترتیب به افزایش 6.2 درصدی جابه‌جایی مسافران در سال دست خواهد یافت.

منبع: aviationtribune

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.