| کد خبر: 172256 |

معاون اسبق سازمان هواپیمایی کشور:

◄ دولت به اقشار کم درآمد یارانه خدمات هوایی بدهد

معاون اسبق سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که در آینده همه مردم نخواهند توانست از خدمات هوایی استفاده کنند گفت: اگر دولت بر این اعتقاد باشد که باید بخشی از مردم محروم بتواند از خدمات حمل‌ونقل هوایی استفاده کنند می‌تواند به این افراد یارانه پرداخت کند.

تین نیوز

معاون اسبق سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که در آینده همه مردم نمی‌توانند از خدمات هوایی استفاده کنند گفت: اگر دولت بر این اعتقاد باشد که باید بخشی از مردم مناطق محروم بتواند از خدمات حمل‌ونقل هوایی استفاده کنند می‌تواند به این افراد یارانه پرداخت کند.

علیرضا+منظری2

علیرضا منظری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز با تاکید بر این مسئله که نباید دولت به صنعت حمل‌ونقل هوایی یارانه‌ای پرداخت کند، عنوان کرد: در آینده شرکت‌های هواپیمایی همه هزینه‌هایی را که برای ارائه یک خدمات باکیفیت است را انجام خواهد داد و این هزینه را از مسافر دریافت می‌کند، در نتیجه قیمت بلیت هواپیما بالا می‌رود و زمانی که قیمت بلیت بالا رفت آن دسته از افرادی که توان اقتصادی بالایی دارند خواهند توانست از خدمات حمل‌ونقل هوایی استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: با این اتفاق دیگر تمام طبقات جامعه نخواهند توانست از هواپیما استفاده کنند اما اگر دولت اعتقاد داشته باشد که افرادی از جامعه که درآمد پایین‌تری دارند نیز بتوانند از خدمات حمل‌ونقل هوایی استفاده کنند، دولت می‌تواند به آن‌ها یارانه پرداخت کند.

معاون اسبق سازمان هواپیمایی کشوری  با تاکید بر این که دولت باید یارانه مستقیم را به مردم پرداخت کند، در پاسخ به این‌که سازوکار پرداخت یارانه به مردم چگونه خواهد بود، توضیح داد:  برای مثال دولت می‌تواند برای ایجاد افزایش توان مسافران سیستان و بلوچستان که از درآمد کم‌تری برخوردارند و عموما در مسیرهای تهران-زاهدان-تهران، چابهار-زاهدان و... سفر می کنند؛ یارانه بدهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    در شرايط تحريم كمك به صنايع تحريم زده واجب است ، بر خلاف نظر اين به اصطلاح صاحب نظر بنده اعتقاد دارم زمان كنوني مقطع مناسبي براي آزاد سازي نرخ ها نيست