| کد خبر: 172047 |

◄ جهانگیری: باید از صنعت هوایی محافظت کنیم

معاون اول رییس جمهوری بر لزوم تلاش برای حل مسائل حوزه حمل‌ونقل تاکید کرد.

تین نیوز

معاون اول رییس جمهوری بر لزوم تلاش برای حل مسائل حوزه حمل‌ونقل تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: صنعت حمل‌ونقل هوایی از بخش‌های مهم و حساس کشور است و با توجه به اینکه هم با ایمنی مردم در ارتباط است لازم است نهایت تلاش را بکار گیریم تا از این صنعت محافظت کنیم.

جهانگیری با یادآوری پیشنهادات مطرح‌شده از سوی رییس سازمان هواپیمایی کشوری برای حل مشکلات حوزه حمل‌ونقل هوایی بر لزوم تلاش در جهت حل این مسائل و لزوم طرح این پیشنهادات در جلسه ستاد مقابله با تحریم برای اتخاذ تصمیمات راهگشا تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: با تمرکز ویژه‌ای که از طریق اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر بخش‌های مختلف اقتصاد کشور ایجاد شد، تاب‌آوری اقتصاد افزایش یافت که به‌عنوان مثال با بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، بخش زیادی از نیاز بنزین کشور با اتکا به توان داخلی تامین شده و فرصت از دشمنان برای اعمال فشار بر کشور از طریق تحریم بنزین سلب شده است.

جهانگیری افزود: کاهش بهای نفت در سال 94 تکانه‌ای بر اقتصاد کشور بود که توانستیم با بهره‌گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی آن را مدیریت کنیم.

او ادامه داد: کیفیت بنزین تولیدی مطابق با استاندارد جهانی است و با آلایندگی و مسائل زیست‌محیطی بنزین پتروشیمی که در دوره گذشته تولید می‌شد، همراه نیست.

جهانگیری از دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی خواست با مشارکت دستگاه‌های ستادی، گزارش دقیقی در خصوص میزان تاب‌آوری اقتصاد کشور برابر تکانه‌های خارجی تهیه و میزان موفقیت عملکرد دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی را در بخش‌های مختلف مشخص کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.