| کد خبر: 156498 |

◄ حمایت هواپیمایی آسمان از شرکت‌های دانش‌بنیان هوایی

شرکت هواپیمایی آسمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری‌های هدفمندی را در توسعه تعمیر و نگهداری متعلقات و تجهیزات هواپیما اعم از موتور، اویونیک و... با شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند آغاز کرده که صرفه‌جویی ارزی و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مناسب به مسافران را نیز به همراه داشته است.

تین نیوز

شرکت هواپیمایی آسمان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری‌های هدفمندی را در توسعه تعمیر و نگه‌داری متعلقات و تجهیزات هواپیما اعم از موتور، اویونیک و... با شرکت‌های دانش‌بنیان توانمند آغاز کرده که صرفه‌جویی ارزی و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مناسب به مسافران را نیز به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و فضایی ایران که 7 تا 10 آذرماه با حضور بیش از 150 شرکت خصوصی در زمینه‌های مختلف صنایع هوایی در تهران برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری‌های دانش‌بنیان بین شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت سرو هیدرولیک پویا در زمینه تعمیر متعقات موتور هواپیما به امضاء رسید.

در این مراسم که نمایندگانی از مراکز تعمیرات هوایی خارجی نیز حضور داشتند، بر توسعه توانمندی داخل در زمینه مراکز تعمیر و نگهداری متعلقات هواپیما مطابق با مقررات سازمان هواپیمایی کشوری و آژانس هواپیمایی اروپا تأکید شد.

در حاشیه این نمایشگاه و با ابتکار اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، کارگاه‌های آموزشی تخصصی در زمینهٔ های مختلف مطابق با دانش روز دنیا برگزار شد که مورد استقبال شرکت‌ها و فعالان این حوزه قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.