| کد خبر: 67945 |

در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ تجمیع همه حوزه های حمل و نقلی تنها در یک نمایشگاه بین المللی

تین نیوز | عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با اشاره به برپایی پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته از ششم تا نهم آبان ماه در مصلای تهران گفت: بهتر است سالانه یک نمایشگاه بین المللی به صورت تجمیع همه حوزه های حمل و نقلی برگزارشود.

عباس فروتن در گفتگو با تین نیوز با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران در اردیبهشت ماه سال جاری گفت: سال گذشته در انجمن تصمیم گرفته شد تا در حوزه ریلی نیز تنها یک نمایشگاه در سال برگزار شود. دلیل این تصمیم هم این بود که صنعت حمل و نقل ریلی خیلی صنعت بزرگی نیست و تعدد نمایشگاه ها راندمان و بهره وری را کاهش می دهد.

این عضو هیئت مدیره انجمن صنفی شركت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با اشاره به مشکلات بخش خصوصی در صنعت حمل و نقل ریلی عنوان داشت: تا زمانی که مشکل اصلی صنعت حمل و نقل حل نشود برپایی نمایشگاه فایده ندارد.

عباس فروتن افزود: مروری بر نمایشگاه های دوران گذشته نشان می دهد که بهره وری موردنظر در نمایشگاه ها رخ نداده است. مشکل اصلی امروزه صنعت حمل و نقل ما عدم تخصیص منابع سهل الوصول، نرخ بهره وری پایین و عدم سود دهی مناسب این صنعت است.

مدیر عامل شرکت جوپار عنوان داشت: انجمن بی تردید نقش مهمی در صنعت حمل نقل دارد. امروزه ما شاهد استقبال شرکت ها برای عضویت در انجمن هستیم که این نشان از تعامل خوب انجمن با شرکت های بخش خصوصی دارد.

شایان ذکر است پنجمین نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته فردا چهارشنبه ۶ آبان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه علاوه بر حضور تمام سازمان‎ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در بخش مختلف حمل و نقل، مسکن و شهرسازی، ۱۱۶ شرکت کننده در قالب نهادهای دولتی، انجمن‌های بخش خصوصی، نشریه‌های تخصصی، شرکت‌های مهندسی و ادارات کل راه و شهرسازی برخی از استان‌ها حضور دارند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.