| کد خبر: 242908 |

◄ آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در اولین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس)، در آیین افتتاحیه این مراسم حضور یافت.

تین نیوز

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در اولین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس)، در آیین افتتاحیه این مراسم حضور یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، همزمان با آغاز به کار یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، ‌ مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس و جمعی از فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری کشور رسما افتتاح شد، محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی نیز در این مراسم حضور یافت.

در این رویداد بزرگ، آخرین ترندهای نوآوری و فناوری که شامل سه دسته کلی هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار است، مورد بررسی و نمایش قرار می‌گیرد.

در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بیش از ۴۰۰ استارت اپ، شرکت فناور و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و... به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می‌پردازند.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی، رویداد‌های متنوعی نیز برگزار خواهد شد؛ استیج اینوتکس، ایستگاه آینده، معرفی نیاز‌های فناوری صنایع (Reverse Pitch) از جمله این رویداد‌ها می‌باشد.

اینوتکس امسال میزبان برگزاری چندین رویداد ارائه نیاز فناورانه نیز است. در رویداد‌های ریورس پیچ امسال صنعتگران حوزه نفت، هلال احمر، صنایع غذایی و ۶ حوزه صنعتی مختلف دیگر نیاز‌های فناورانه خود را معرفی کرده و شرکت‌ها و افراد حاضر در نمایشگاه که پتانسیل تامین و برطرف کردن این نیاز‌ها را دارند، برای همکاری و عقد قرارداد اعلام می‌کنند.

این نمایشگاه، که هرساله توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میزبان کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری است، 23 اردیبهشت‌ماه 1401 به کار خود پایان خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.