| کد خبر: 202955 |

در حاشیه بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی عنوان شد:

◄ اعلام آمادگی «بیمه دی» برای ارائه بسته‌های بیمه ویژه صنایع دریایی

بیمه دی آماده ارائه خدمات بیمه به فعالان حوزه حمل و نقل به خصوص فعالان حوزه دریایی است.

تین نیوز

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بیمه دی، از آمادگی این بیمه برای ارائه تسهیلات بیمه‌ای مختص حوزه دریایی خبر داد.

به گزارش تین نیوز، آرش شکری در حاشیه بیست و یکمین همایش و نمایشگاه  صنایع دریایی گفت: بیمه دی آمادگی دارد بسته‌های بیمه‌ای ویژه‌ای را برای اعضای تشکل‌ها طراحی کند که این بسته‌های بیمه فعالیت‌های شغلی و بیمه‌های فردی، فعالان حوزه دریایی را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به رایزنی‌های اولیه این شرکت بیمه‌ای و انجمن مهندسی دریایی ایران، بیان کرد: سال گذشته و در حاشیه همایش و نمایشگاه صنایع دریایی، رایزنی‌هایی برای ارائه تسهیلات بیمه‌ای مختص اعضای انجمن مهندسی دریایی انجام شد.

شکری همچنین اعلام کرد که بیمه دی با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی، مجوزهای لازم برای ارائه بیمه‌های بین‌المللی مختص حوزه دریایی را اخذ کرده است.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بیمه دی ادامه داد: در حال حاضر تعداد معدودی از بیمه‌های کشور توانسته‌اند مجوزهای لازم برای ارائه خدمات بیمه‌ای در حوزه دریایی را به دست بیاورند.

شکری با اشاره به مشارکت چهار سال متوالی بیمه دی در همایش دریایی، خاطرنشان کرد: بیمه دی آماده ارائه خدمات بیمه به فعالان حوزه حمل و نقل به خصوص فعالان حوزه دریایی است.

200 شناور تحت پوشش بیمه دی قرار دارند

سید حسین صالحی نژاد مدیر استان بوشهر بیمه دی نیز اعلام کرد: این بیمه تا کنون 200 شناور را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار داده است.

به گزارش تین نیوز، وی بیمه‌های شناورها را شامل دو نوع، بیمه شناور و بیمه مسئولیت دانست و گفت: در بیمه بدنه شرایط بین‌المللی تعریف شده که بیمه دی آنها را رعایت می‌کند.

وی توضیح داد: بیمه‌ها به صورت سفری و زمانی به متقاضیان ارائه می‌شود که براساس بسته‌های مختلف متقاضیان می‌توانند، بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنند.

صالحی نژاد همچنین از برقراری کامل شرایط بیمه شناورها در مسیر آبی ایران-قطر خبر داد و گفت: بیمه نامه‌های دی از طرف کشورهای حوزه خلیج فارس پذیرفته می‌شوند و به شناورها اجازه ورود می‌دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.