| کد خبر: 202924 |

دریادار حبیب الله سیاری در بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی؛

◄ برقراری امنیت نفت‌کش‌ها و کشتی‌های تجاری

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش از تامین امنیت کشتی های تجاری و نفت کش های ایرانی در خلیج عدن و دریایی هند خبر داد.

تین نیوز

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش از تامین امنیت کشتی‌های تجاری و نفت کش های ایرانی  در خلیج عدن و دریایی هند خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه بیست و یکمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه افتخار جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریا به کدامین دستاوردها است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به حضور مقتدرانه در دریا های مفتخر است و دلیل آن هم این است که چندسال پیش ایران در بعد نظامی یک نیروی دریایی ساحلی بود اما امروز در دریا های آزاد حضور یافته و به عنوان یک نیروی دریایی مقتدر توانایی و اقتدار خود را به جهانیان نشان داده است.

وی با اشاره به رزمایش مرکب دریایی ایران، چین و روسیه در شما اقیانوس هند و دریایی عمان، گفت: اگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان ثابت نشده بود هرگز دو ابرقدرت جهان با ما در یک رزمایش مرکب شرکت نمی کردند ، این اقتدار دریایی بیانگر عزت و اقتدار نظامی ایران در عرصه بین المللی است.

دریادار سیاری با بیان اینکه امروز امنیت کشتی‌های تجاری و نفت کش های خود را در اقیانوس هند و خلیج عدن برقرار کرده ایم، ادامه داد: اگر این توانایی و اقتدار را نداشتیم باید دست نیاز به سمت دیگران دراز می کردیم تا امنیت کشتی و نفت کش های ایران را تامین کنند.

وی تصریح کرد: اینکه ناوشکن های ایران مانند جماران و سهند که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و متخصصین نیروی دریایی ساخته شده شده و در آب های بین المللی حضور پیدا می کند اقتدار علمی و صنعتی فرزندان ایران اسلامی را نشان می دهد که با وجود تحریف و فشار دشمنان ناوشکن و زیر دریایی می‌سازیم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه هر ایرانی که توانمندیهای متخصصان کشور را در حوزه دریایی می بیند احساس افتخار می کند، عنوان کرد: همایش و نمایشگاه صنایع دریایی موجب آشنایی دانشجویان و جوانان با ظرفیت ها و توانمندی ایران در حوزه دریا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.