| کد خبر: 155838 |

◄ حضور بیش از 150 شرکت در نمایشگاه هوایی و فضایی

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران ۷ تا ۱۰ آذرماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد.

تین نیوز

نمایشگاه توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران ۷ تا ۱۰ آذرماه سال جاری آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حدود 150 شرکت و موسسه فعال در حوزه‌های مختلف صنعت هوایی در نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران حضور خواهند داشت و طیف گسترده‌ای از توانمندی‌های سازمان صنایع هوایی، شرکت‌های زیرمجموعه وهمچنین شرکت‌های دانش‌بنیان همکار عضو و غیرعضو اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران در نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

این دوره از نمایشگاه مهمانان و غرفه‌دارانی از کشورهایی نظیر روسیه، اوکراین، کرواسی، ترکیه، چین، آلمان و ... حضور خواهند داشت که در راستای آن معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت‌های دانش‌بنیان جهت حضور در این رویداد مهم حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

در این دوره از نمایشگاه تعدادی کارگاه آموزشی مرتبط با صنعت هوایی با رویکردی حرفه‌ای پیش‌بینی‌شده که در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد و کارگاه‌ها به همت شرکت دانش‌بنیان سرو هیدرولیک پویا اجرا خواهد شد.

با توجه به اینکه بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه طی روزهای برگزاری شاهد حضور حداقل پانزده هزار بازدیدکننده باشد که کلیه پیش‌بینی‌های رفاهی، امنیتی و اداری برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه توسط سازمان صنایع هوایی انجام شده است.

برای حضور کلیه خبرنگاران، اصحاب رسانه و اداره‌کنندگان پلتفرم‌های بزرگ در شبکه‌های اجتماعی تمهیداتی پیش‌بینی‌شده است در همین راستا اهالی رسانه برای حضور در نمایشگاه می‌توانند با این شماره 09121966135 هماهنگی لازم را به عمل‌آورند.

photo_2017-11-21_08-27-44

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.