| کد خبر: 208066 |

آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در لرستان/ کاهش دمای هوای استان

مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید در استان لرستان احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

تین نیوز

مدیر کل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید در استان لرستان احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، بهروز مرادپور اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز به تناوب و با شدت و ضعف شاهد فعالیت سامانه بارشی بر روی آسمان استان خواهیم بود که علاوه بر ابرناکی، گاهی وزش باد شدید و نیز کاهش دما موجب بارندگی گاهی رعد و برق می‌شود.

وی گفت: در نواحی مستعد احتمال ریزش تگرگ و رخداد صاعقه دور از انتظار نخواهد بود، همراهی هوای سرد با این موج بارشی علاوه بر ارتفاعات و گردنه‌ها در نواحی شمالی و شرقی با بارش برف همراه است.

مرادپور ادامه داد: امروز با توجه به مقدار بارش‌ها آبگرفتگی معابر، رواناب‌های سطحی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای انتظار می‌رود.

وی با ببان اینکه این موج بارشی بتدریج فردا شب از روی منطقه خارج می‌شود افزود: روز دوشنبه بارش‌هایی بصورت پراکنده در نیمه شرقی استان را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: روز سه شنبه شرایط بارشی در سطح استان مشاهده نمی‌شود و طی روز چهارشنبه به دنبال حاکمیت شرایط ناپایدار علاوه بر افزایش ابر در برخی نقاط بخصوص نیمه غربی بارش‌هایی به صورت پراکنده رخ خواهد داد.

وی افزود: از امشب و به ویژه برای یکشنبه شب و دوشنبه کاهش دما‌ی شبانه را خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.