| کد خبر: 249666 |

موافق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

حاتمی: سوابق مدیریتی «بذرپاش» حکایت از کارنامه درخشان او دارد

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت که سوابق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نشان دهنده کارنامه درخشان عملکرد اوست و بذرپاش می تواند با روحیه انقلابی اش سرسلسله مدیران گام دوم انقلاب باشد.

تین نیوز

نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت که سوابق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نشان دهنده کارنامه درخشان عملکرد اوست و بذرپاش می تواند با روحیه انقلابی اش سرسلسله مدیران گام دوم انقلاب باشد.

به گزارش تین نیوز ، حسین حاتمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان موافق مهرداد بذرپاش وزیر پیشنهادی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: بذرپاش دکترای مدیریت تکنولوژی داشته و رشته تحصیلی او  یک میان رشته در حوزه مدیریت است، بررسی سوابق بذرپاش در حوزه های مختلفی همچون دیوان محاسبات، نمایندگی مجلس شورای اسلامی، معاونت ریاست جمهوری و موارد دیگر نشان دهنده کارنامه درخشان اوست.

وی ادامه داد: برنامه های بذرپاش در وزارت راه و شهرسازی نشان می دهد که او به دنبال احصاء مشکلات و رفع ناترازی در حوزه مسکن و جذب مشارکت مردم در بازآفرینی شهری و توسعه خطوط ریلی است. همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام در راه و مسکن و ارتقاء خدمات هوایی و کشتیرانی را هم دنبال می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزارت راه و شهرسازی به یک مدیر توانمند نیاز دارد که بذرپاش چنین ویژگی هایی را دارد، اضافه کرد: تعامل با سایر قوا و آشنایی با ظرفیت های مدیریتی از ویژگی های بذرپاش است.

حاتمی همچنین گف: بذرپاش در دو سال و نیم گذشته در برابر همه هجمه های ناجوانمردانه در داخل و بیرون مجلس شورای اسلامی سکوت مومنانه کرد پس سیاست یک بام و دو هوا در مجلس به عنوان محل خردورزی و حکمت اندیشی درست نیست. ما اگر ساخت یک میلیون مسکن را از دولت می خواستیم امروز هم همین موضوع را از آقای بذرپاش پیگیری می کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: بذرپاش با روحیه بسیجی، انقلابی و تجربه و توان مدیریتی می تواند پیشانی موفق کارنامه دولت سیزدهم و سرسلسله مدیران گام دوم انقلاب اسلامی باشد، پس نمایندگان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب به او رای دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.