| کد خبر: 244506 |

◄ مدیرعامل راه آهن نمی تواند مسئول سوانح را مشخص کند

به گفته رحمت الله نوروزی، مدیرعامل راه آهن نمی تواند مسئول سوانح را مشخص کند.

تین نیوز

نماینده علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: صالحی مدیرعامل راه آهن نمی تواند مسئول سوانح را مشخص کند. این تعارض منافع بوده و وزیر باید حکم مسئول رسیدگی به سوانح را امضا کرده و  در صحن علنی مجلس نسبت به موضوعات پیش آمده پاسخگو باشد.

به گزارش تین نیوز، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس و در جریان بررسی ‫گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه قطار مسافری مشهد - یزد در تذکری گفت:‬ طبق برنامه ششم توسعه باید ۱۰ درصد از بودجه سالانه برای توسعه شبکه ریلی و کریدورهای بین المللی اختصاص پیدا کند که مدیرعامل سابق شرکت ملی راه آهن این کار را انجام نداده است.

وی تاکید کرد: وزیر راه باید نسبت به حادثه خروج قطار مشهد-یزد در مجلس حاضر شود و پاسخگو باشد. این حادثه دل مردم را رنجانده است.این نماینده مجلس بیان کرد: 

نوروزی افزود: وزیر راه باید نسبت به حادثه رخ داده درخصوص خروج قطار از ریل در محور مشهد-یزد در مجلس حاضر شود و پاسخگو باشد. این حادثه دل مردم را رنجانده است. روز گذشته هم حادثه ای در علی آباد کتول رخ داد و یک جوان ۳۰ ساله و کودک ۵ ساله در تقاطع غیرهمسطح در این منطقه به دلیل بروز حادثه تصادف فوت کردند که این امر ناشی از کم کاری مسئولان بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.