| کد خبر: 226106 |

بررسی تخصیص اعتبارات راه‌آهن اردبیل در دیدار با مدیرعامل بانک ملی

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:موضوع پرداخت اعتبارات راه آهن اردبیل توسط بانک ملی،برای اتمام راه آهن در نیمه اول سال ۱۴۰۰ در نشست با مدیرعامل بانک ملی مورد بحث قرار گرفت.

تین نیوز

 رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:موضوع پرداخت اعتبارات راه آهن اردبیل توسط بانک ملی،برای اتمام راه آهن در نیمه اول سال ۱۴۰۰ در نشست با مدیرعامل بانک ملی مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز، صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسات و بازدیدها در هفته سرکشی به حوزه انتخابیه اردبیل،گفت: در دیدار با مدیرعامل بانک ملی کشور، تخصیص اعتبارات راه‌آهن اردبیل پیگیری شد.

بدری افزود: موضوع پرداخت الباقی اعتبارات راه آهن اردبیل توسط بانک ملی،برای اتمام راه آهن در نیمه اول سال ۱۴۰۰ و اختصاص بیش از پیش تسهیلات حمایتی برای تولیدکنندگان و صنایع استان در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای محله به محله مطرح کرد:در ادامه بازدیدهای محله به محله با همراهی فرماندار و رئیس شورای شهر اردبیل و جمعی از مسوولان شهری،استانی و شهرستان با حضور در محل مسجد رقیه(س) شهرک حقیقت؛پای درد و دل های مردم شهرک حقیقت اردبیل نشستیم.

بدری ادامه داد: موضوع تاسیس خانه بهداشت، اجرای شبکه فاضلاب، رفع مشکل قطعی مکرر برق، اجرای پارک، احداث سالن ورزشی و ساماندهی امر حمل زباله از جمله مهم‌ترین مطالبات اهالی شهرک حقیقت بود.

نماینده مردم اردبیل ،نیر نمین سرعین در مجلس افزود: در ادامه برنامه دیدارهای مردمی در محلات اردبیل با همراهی فرماندار و رئیس شورای شهر اردبیل و جمعی از مسوولان شهری، استانی و شهرستان با حضور در محل مسجد امیرالمومنین(ع) محله پناه‌آباد ضمن دیدار و گفت و گو با اهالی این محله،قول پیگیری و رفع مشکلات اهالی از دستگاه های مربوطه به مردم داده شد.

وی در ادامه مطرح کرد: مواردی نظیر نبود فضای سبز در محله، لزوم ساماندهی نهر عبوری از محله با اجرای حفاظ، کیفیت پایین بهداشت محیط، کمبود و جانمایی نامناسب مخازن زباله در معابر، تعیین تکلیف زمین های اطراف نهر محله، لزوم حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مستقر در محله، افت ولتاژ برق، لزوم ایجاد تسریع و تسهیل در امر دریافت مجوز برای تولیدی های محله،حمایت از قالیبافان، لزوم راه اندازی مدرسه راهنمایی دخترانه در محله و همچنین تاسیس ایستگاه اتوبوس شهری از جمله مطالبات و مشکلات مطروحه از سوی اهالی پناه‌آباد بود.

وی با اشاره به بازدیدهای محله به محله، اظهار کرد:در ادامه دیدارهای محله به محله با همراهی فرماندار،رئیس شورای شهر اردبیل، جمعی از مسوولان استانی، شهری و شهرستان با حضور در مسجد امامیه محله یحیی‌آباد ،در ارتباط با پیگیری رفع مشکلات اهالیدیدار و گفت و گویی با اهالی محله انجام شد.

چشم‌انداز روشن اشتغال و سرمایه گذاری در اردبیل

بدری با اشاره به دیدار با اهالی محله یحیی‌آباد مطرح کرد: طی ۴ سال گذشته به لطف و تلاش استاندار اردبیل و پیگیری نمایندگان استان در بحث پروژه های زیرساختی،گام های اساسی و کم‌سابقه در سطح استان به خصوص در بخش راه و راه آهن برداشته شده است.

وی ادامه داد: در همین مدت استان اردبیل در بحث جذب سرمایه‌گذاری در بخش صنعت نیز در ردیف ۵ استان برتر کشور قرار گرفته است ؛به گونه‌ای که نتایج این اقدامات در آینده نزدیک در عرصه اشتغال جوانان قابل لمس خواهد بود و چشم‌انداز روشنی در این ارتباط پیش‌روی ما است.

نماینده مردم اردبیل ،نیر نمین سرعین در مجلس  تصریح کرد: در این دیدار مواردی همچون مشکل اشتغال جوانان محله، استفاده از ظرفیت نیروهای هیات های مذهبی در امور فرهنگی،نبود روشنایی و وسایل بازی در پارک بنی‌هاشم محله یحیی‌آباد،ضرورت ایجاد کتابخانه در محله،رفع نیاز تجهیزاتی هیات مذهبی محله از جمله خواسته های مهم اهالی عنوان شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.