| کد خبر: 200043 |

پیگیری جدی گران نشدن حمل و نقل و مسکن در اثر گرانی بنزین

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: عملکرد دولت در افزایش قیمت بنزین و نحوه عملکردش در این زمینه با بی‌تدبیری همراه بود و لازم بود تا پیش از اجرای طرح، با مجلس مشورت کند.

تین نیوز

محمدرضا رضایی کوچی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین گفت: عملکرد دولت در افزایش قیمت بنزین و نحوه عملکردش در این زمینه با بی‌تدبیری همراه بود و لازم بود تا پیش از اجرای طرح، با مجلس مشورت کند.

وی افزود: دولت باید یارانه حاصل از افزایش قیمت بنزین را پیش از گران کردن آن به حساب مردم واریز می‌کرد و نکته دیگر اینکه پیش از اجرای طرح موضوع را با مردم در میان می‌گذاشت و مردم را در جریان قرار می‌داد و ابعاد مختلف موضوع را برای ملت تشریح می‌کرد. 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم شرایط کشور را درک می‌کنند و اگر با آنها صادقانه رفتار شود، مردم هم همراهی می‌کنند. اینکه به یکباره مردم در برابر عمل انجام شده قرار گیرند و اینگونه گفته شود که باید این وضعیت با بپذیرید، طبیعی است که مردم موضع می‌گیرند. 

رضایی خاطرنشان کرد: به نظر من پیش از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، رئیس‌جمهور باید با مردم صحبت می‌کرد و مبالغ مورد نظر را به حساب مردم وایز می‌کرد و با بی‌تدبیری این کار را نکرد. 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع مهم در اینجا این است که دولت باید به طور دقیق بر بازار نظارت کند تا گرانی قیمت بنزین موجب افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها در بازار نشود. همین امروز خبرهایی به من رسیده که بسیاری از کالاها و اجناس در بازار گران شده و این نشان می‌دهد که نظارت وجود ندارد. 

وی اظهار داشت: دولت تضمین داده که کالاها گران نشود و قیمت بنزین روی قیمت دیگر کالاها تأثیر نگذارد و اگر غیر از این باشد، نشان می‌دهد که دولت باز هم در مرحله اجرا ضعیف عمل می‌کند. 

رضایی خاطرنشان کرد: من در نامه‌ای به وزارت راه و شهرسازی تأکید کرده ام که در حوزه مسکن و حمل و نقل برون‌شهری نباید به دلیل افزایش قیمت بنزین شاهد بالا رفتن هزینه‌ها باشیم. در نشست کمیسیون نیز این موضوع را به طور جد مورد بررسی قرار خواهیم داد. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.