| کد خبر: 198638 |

ارائه گزارش خسارات مناطق سیل‌زده به هیئت‌رئیسه مجلس

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس از ارائه گزارش مناطق سیل‌زده به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.

تین نیوز

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس از ارائه گزارش مناطق سیل‌زده به هیئت‌رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا امیر حسن‌خانی عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه هشتم مهر این کمیسیون گزارش اولیه مربوط به سیل امسال در استان‌های مختلف، مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: برای تهیه این گزارش، اطلاعات و مستندات تمامی دستگاه‌های اجرایی و گزارشات مربوط به بررسی‌های میدانی نمایندگان استفاده شده است.

وی با بیان اینکه گزارش نهایی درباره سیل اخیر تا 2 ماه آینده آماده شده و برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان می‌شود، افزود: میزان خسارت‌های وارده، نحوه امدادرسانی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و قصور دستگاه‌های اجرایی از جمله محور‌های گزارش کمیسیون اصل نود در این باره است.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: گزارش پرونده مربوط به مناطق سیل‌زده و نحوه عملکرد و قصور دستگاه‌های اجرایی، به دستگاه‌های مربوطه ارسال می‌شود و پس از اخذ توضیحات آن‌ها حداکثر تا دو ماه آینده گزارش آن در جلسه علنی پارلمان قرائت و پرونده دستگاه‌های متخلف به قوه‌قضائیه ارسال می‌شود.

امیر حسن‌خانی با اشاره به دیگر پرونده‌های موجود در این کمیسیون، گفت: گزارش پرونده‌های زمین‌خواری و جنگل‌زدایی نیز در کمیسیون در حال نهایی شدن است که به زودی در اختیار هیئت‌رئیسه مجلس قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: موضوع اعزام هیئت به استان‌های سیستان و بلوچستان و همدان برای راستی‌آزمایی آمار مرکز آمار درباره بیکاری در استان‌ها نیز در دستورکار کمیسیون قرار دارد و مقرر شده پس از مشخص شدن تیم کارشناسی کارگروه کمیسیون برای انجام بررسی‌ها به این استان‌ها اعزام می‌شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.