◄ جایزه ملی کیفیت ایران به هلدینگ دکا رسید
هلدینگ دکا در نوزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران، موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت دو ستاره شد.
این جایزه بر اساس ارزیابی مدل EFQM 2025 و ارزیابی شورای سیاستگذاری جایزه، در گروه محصولی خدمات حمل و نقل به هلدینگ دکا اعطا شد.
به گزارش تین نیوز به نقل ازروابط عمومی هلدینگ دکا، مدیران هلدینگ دکا این جایزه را از سوی رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن دریافت کردند.
جایزه ملی کیفیت ایران هرساله با هدف توسعه فرهنگ کیفیت، ارتقای توان رقابتی سازمان ها و تشویق بنگاه های اقتصادی به بهبود مستمر، برگزار می شود. این جایزه ملی، بستری برای ترویج فرهنگ کیفیت، افزایش شفافیت و رقابت پذیری و معرفی الگو های موفق کشور است. سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مرجع رسمی حوزه استاندارد و کیفیت، نظارت و ارزیابی شرکت های مشارکت کننده در این رویداد را بر عهده دارد.
در نوزدهمین دوره این جایزه، 161 سازمان و مجموعه صنعتی و خدماتی، مورد ارزیابی قرار گرفتند. هلدینگ دکا با ارایه مستندات حوزه های مختلف خدمات خود و طی چندین مرحله ارزیابی حضوری و میدانی ارزیابان این رویداد، موفق به دریافت این افتخار شد.
مدیرعامل هلدینگ دکا در این ارتباط گفت: کیفیت در حوزه خدمات لجستیک، به طور مستقیم با کیفیت ارایه خدمات صنایع مختلف به مردم، رضایتمندی مشتریان و مخاطبان صنایع ارتباط دارد.
هومن پشنگیان ادامه داد: از آنجا که لجستیک به عنوان یک صنعت پشتیبان، زیرساخت های حمل و نقل، توزیع کالا و محصول و رساندن تولیدات و خدمات به بازارهای داخلی و خارجی را برعهده دارد و توسعه دهنده اقتصاد، تولید و تجارت کشور است، موضوع کیفیت در لجستیک همواره از اهمیتی ویژه در هلدینگ دکا برخوردار بوده است. خوشحالیم که با تلاش جمعی همکاران، فرهنگ کیفیت در دکا جاری شده و این سازمان در مسیر بهبود و ارتقای کیفی خدمات خود گام های مستمری برمی دارد.