بازدید سایت : ۴۲۶۳۰
| کد خبر ۲۹۸۷۷۷
کپی شد

دکا، برند برگزیده و منتخب در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان برگزار شد و تندیس زرین این رویداد به هلدینگ دکا تعلق گرفت.

دکا، برند برگزیده و منتخب در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری
تین نیوز |

نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از یکصد برند پیشرو در مسیر ارتقای اعتماد مشتریان برگزار شد و تندیس زرین این رویداد به هلدینگ دکا تعلق گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، این تندیس با امضای معصومه آقاپور علیشاهی، مشاور رییس جمهور در امور همکاری های اقتصادی و رییس شورای سیاستگذاری اجلاس، به معاون بازاریابی و برند هلدینگ دکا اعطا شد.

این رویداد با حضور مشاور رییس جمهور، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، دبیرکل خانه کارگر، نمایندگان صنایع مختلف، شرکت های برتر تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور، مدیران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد و هلدینگ دکا در بخش شرکت های ارایه دهنده خدمات و حمل و نقل، نشان زرین را دریافت کرد.

اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری هرساله با هدف ارتقا و بهبود رضایت مشتریان در کسب وکارها و صنایع مختلف برگزار می شود. این اجلاس به بررسی راه کارها و تکنیک های نوین در زمینه مشتری مداری می پردازد و فرصتی برای تبادل تجربیات بین شرکت های پیشرو و فعالان اقتصادی است.

معاون بازاریابی، فروش و برندینگ هلدینگ دکا که با حضور در این رویداد این نشان را دریافت کرد، با اشاره به نقش و اهمیت برندینگ در اعتمادسازی میان مخاطبان و سازمان، اظهار داشت: برندینگ یکی از موضوعات کلیدی در ایجاد پل ارتباطی بین مشتری و سازمان است.

پیام زمانی، افزود: ایجاد و خلق تجربه مثبت برای مشتری، ترسیم یک تجربه متفاوت در ذهن مخاطب و جلب رضایت مشتری با رویکرد خلاقیت و نوآوری یکی از رویکردهای اصلی ما در هلدینگ دکا بوده است. کسب این نشان تأییدی بر انجام صحیح این مأموریت سازمانی و نشان دهنده حرکت دکا منطبق با ارزش های سازمانی خود در مسیر ارتباط با مشتری و مخاطب است.

تشریح مدل های مؤثر مدیریت ارتباط با مشتری، ارتباط فرهنگ سازمانی با رضایت مشتریان، تأثیر صدای مشتری در ارایه بهتر کالا و خدمات، ارزیابی تأثیر و کاربرد مدیریت کیفیت جامع بر رضایت و اعتماد مشتریان، اشاعه فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی، شناخت نیاز مشتریان و تأثیر آن بر استراتژی واحدهای مختلف سازمان از جمله سرفصل های اصلی این رویداد علمی-تخصصی بود.

دکالجستیک

دکالجستیک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.