| کد خبر: 256876 |

ساخت خط ۳ مترو شیراز تسریع می‌ شود

شهردار شیراز با تاکید بر اهمیت برنامه زمان بندی در اجرای پروژه های مترو، گفت: امید است با ورود هرچه سریع تر قطعات دستگاه حفار مکانیزه به این کلان شهر، عملیات اجرایی خط ۳ مترو سریع تر از گذشته انجام شود.

تین نیوز

 شهردار شیراز با تاکید بر اهمیت برنامه زمان بندی در اجرای پروژه های مترو، گفت: امید است با ورود هرچه سریع تر قطعات دستگاه حفار مکانیزه به این کلان شهر، عملیات اجرایی خط 3 مترو سریع تر از گذشته انجام شود.

◄ معرفی خطوط مترو شیراز

بهره برداری از خط ۲ مترو شیراز

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدحسن اسدی در آیین شروع عملیات اجرایی جداسازی قطعات دستگاه حفار مکانیزه در قزوین که مدیرعامل شرکت شمس عمران و اعضای هیئت مدیره آن به عنوان پیمانکار نیز حضور داشتند، اظهار کرد: در کلان شهر شیراز علاوه بر خط یک مترو به طول ۲۵ کیلومتر که هشت سال مسافر گیری در این خط انجام می شود، فاز یک خط 2 مترو نیز از سال گذشته در حال مسافر گیری است و هم اکنون مراحل عملیات و ساخت ایستگاه های خطوط ۲ و ۳ در حال انجام است.

 اسدی به بازدیدهای انجام شده با همراهی جمعی از معاونین و مدیران شهرداری و شرکت شمس عمران به عنوان پیمانکار اجرای خط ۳ مترو شیراز از موقعیت استقرار دستگاه حفار مکانیزه اشاره و عنوان کرد: قرار است قطعات این دستگاه طی دوره ای حداکثر پنج ماهه جداسازی شده و عملیات اجرایی آن در شیراز آغاز شود.

شهردار شیراز با تاکید بر ضرورت امر و اهمیت خطوط مترو بیان کرد: این موضوع با توجه به شعار سال مبنی مهار تورم و رشد تولید، می تواند علاوه بر جامه عمل پوشانیدن به مطالبات مردمی در بحث گسترش حمل ونقل ریلی، تأثیر بسزایی در اشتغال زایی طی دوره ای چندساله در این کلان شهر داشته باشد.

اسدی با بیان اینکه این دستگاه توسط پیمانکار اجرای پروژه خط ۳ خریداری شده است، گفت: این موضوع جزو تعهدات پیمانکار خط ۳ مترو است.

شهردار شیراز با تأکید بر اهمیت برنامه زمان بندی در اجرای پروژه مترو، ابراز امیدواری کرد: با ورود هرچه سریع تر دستگاه حفار مکانیزه به شهر شیراز، عملیات اجرایی خط ۳ مترو سریع تر از گذشته انجام شود.

او با بیان اینکه عملیات اجرایی خط ۳ مترو در ششمین مرحله جهش عمرانی کلان شهر شیراز در اسفندماه گذشته به طول ۱۰ کیلومتر و هشت ایستگاه آغاز شد، افزود: هم اکنون شفت ورودی جهت جایگذاری دستگاه حفار مکانیزه برای عملیات حفر تونل آماده شده است.

اسدی به حفاری بالای ۵۰۰ متر طی هرماه توسط این دستگاه اشاره و بیان کرد: با اتمام این عملیات حفر تونل توسط دستگاه حفار مکانیزه و سایر عملیات انتهایی، بتوانیم باقیمانده خط ۳ را شروع کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خان 1 1

    خط دو‌ آباد کن لطفا