| کد خبر: 256553 |

۵۰۰ دستگاه اتوبوس به کمک ناوگان شهری کلانشهر شیراز می آیند

تفاهم نامه تامین مالی فی ما بین بانک شهر و شهرداری شیراز با هدف خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با حضور شهردار شیراز، معاون حمل ونقل و ترافیک ، مدیر عامل بانک شهر و رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر منعقد شد.

تین نیوز

تفاهم نامه تامین مالی فی ما بین بانک شهر و شهرداری شیراز با هدف خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس با حضور شهردار شیراز، معاون حمل ونقل و ترافیک ، مدیر عامل بانک شهر و رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر منعقد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا؛ هادی شه دوست شیرازی عنوان کرد: در راستای توسعه حمل و نقل عمومی هم در حوزه نوسازی و هم در حوزه بازسازی به صورت هم زمان اقدام کرده و آینده روشنی را با بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی، کاهش سوخت و تحقق هوای پاک برای شهر شیراز رقم خواهیم زد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اظهار کرد: پیرو تفاهم نامه همکاری بانک شهر و شهرداری شیراز و با توجه به پیگیری های صورت گرفته در معاونت حمل و نقل و ترافیک، قرارداد تامین منابع مالی خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ارزش سه هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان با بانک شهرمنعقد شد.

معاون شهرداری شیراز افزود: طبق توافق صورت گرفته در این قرارداد با مشخصات فنی تایید شده و مورد نظر شهرداری شیراز منابع مالی از طریق بانک شهر تامین و خرید پانصد دستگاه اتوبوس به ارزش سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

 شه دوست شیرازی با اشاره به اینکه شهر شیراز جوان ترین ناوگان حمل و نقل اتوبوس را در کشور داراست عنوان کرد: در حال حاضر ۷۵۰ دستگاه اتوبوس فعال در کلانشهر شیراز به شهروندان خدمات رسانی می کنند اما با توجه به اهمیت ناوگان حمل و نقل عمومی جهت رفاه شهروندان خرید اتوبوس های جدید در دستور کار قرار گرفت و در سال گذشته نیز 120 دستگاه اتوبوس خریداری که تا کنون 30 دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه و تعداد باقی مانده به تدریج با توجه به آماده سازی شرکت مربوطه به شهر شیراز وارد می شود.

به گفته وی ؛ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین در راستایی اجرای شدن طرح « حمل و نقل درون شهری عمومی و پاک » با هدف کاهش مصرف سوخت از طریق نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری فرسوده و جایگزینی با ناوگان برقی و توسعه به کارگیری شیوه های حمل و نقل اشتراکی دوستدار محیط زیست گام موثری در تحقق هوای پاک برمی دارد.

 این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در امر خدمات رسانی به شهروندان به صورت جهادی تلاش خواهیم کرد، قطعا این اقدامات نیاز شهروندان در حوزه اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی را رفع می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سروش 0 0

    این اتوبوسهای جدید کیفیت مطلوبی ندارند خیلی هم تنگ و کم جا هستن بعدش حداقل عقب و جلوی اتوبوس ضربه گیر نصب کنند تا وقتی تو ترافیک تصادف میکنند خیلی درب و داغون نشن