| کد خبر: 252744 |

آغاز طرح ساماندهی ترافیک پایان سال اصفهان از اسفندماه

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با نزدیک شدن به پایان سال تسهیلاتی جهت ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

تین نیوز

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با نزدیک شدن به پایان سال تسهیلاتی جهت ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق شناس با اشاره به افزایش حجم ترافیک در ماه پایانی سال اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه فعالیت پارکینگ های شهر افزایش یافته و از ساعت 8 صبح الی 12 شب دائر در حال فعالیت هستند. او افزود: شهروندان می توانند از پارک سوارهای پایانه های کاوه، عاشق آباد و صفه استفاده کرده و با خاطری آسوده با مترو و اتوبوس به مرکز شهر مراجعه کنند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: در راستای ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در کلیه مسیرهای شهر، از ابتدای اسفندماه ناوگان مترو از ساعت 6 و 30 دقیقه الی 22 فعال بوده و ناوگان اتوبوسرانی نیز از ساعت 6 صبح تا 22 و 30 دقیقه به فعالیت خود ادامه می دهد. به گفته او، همچنین پارکینگ های برخی از مدارس و فضاهای باز به ظرفیت پارکینگ های عمومی شهر افزوده می شود و اکیپ هایی با همراهی پلیس راهور در معابر اصلی بر رفع گلوگاه های ایجاد شده در اثر پارک دوبل نظارت می کنند.

حق شناس از شهروندان خواست تا از پارک دوبل در معابر اصلی پرهیز کرده و در صورت تمایل برای خرید از مرکز شهر از حمل و نقل همگانی و یا پارکینگ های عمومی استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.