| کد خبر: 203603 |

ادعای عجیب کیهان: سفیر انگلیس از ترس خودش را دو بار «خیس» کرد!

کیهان در یادداشتى مدعی شد: «سفیر انگلیس به هنگام دستگیری از شدت ترس خودش را خیس کرد و در حالی که به محل دیگری بیرون از تجمع یاد‌شده منتقل می‌شد بار دیگر خیس کردن او تکرار شد!»

تین نیوز

کیهان در یادداشتى مدعی شد: «سفیر انگلیس به هنگام دستگیری از شدت ترس خودش را خیس کرد و در حالی که به محل دیگری بیرون از تجمع یاد‌شده منتقل می‌شد بار دیگر خیس کردن او تکرار شد!»

به گزارش تین نیوز، کیهان در یادداشتی به قلم حسین شریعتمداری به بازداشت کوتاه مدت سفیر انگلیس در شامگاه شنبه ۲۱ دی پرداخت و با طرح ادعا فوق نوشت: اشاره به این ماجرای شرم‌آور برای تحقیر سفیر انگلیس نیست. او حقیر‌تر از آن است که به تحقیر بیشتر وی نیازی باشد. شرح ماجرا از شدت ترس و وحشت سفیر انگلیس به هنگام بازداشت خبر می‌دهد و سؤال این است که چرا از بازداشت خود تا این اندازه به وحشت افتاده بود که...؟!

پاسخ را باید در ماموریت او برای مدیریت یک مشت سلبریتی علیه شهید قاسم سلیمانی دانست. تعدادی به اصطلاح هنر‌پیشه که بار‌ها به کاسه‌لیسی حقیرانه آمریکا و انگلیس و اسرائیل رفته‌اند و روی خون مطهر شهیدان به رقص و پایکوبی پرداخته‌اند و البته کسانی که به تصور سوگواری برای جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی در جمع حاضر شده و بعد از پی بردن به هویت سلبریتی‌های وطن‌فروش از معرکه پا پس کشیده‌اند، حساب جداگانه‌ای دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 2

    کیهان از این گونه تعابیر سخیف استفاده میکند تا افتضاح دستگیری غیر قانونی یک دیپلمات خارجی و همین طور دروغ پردازی درباره علت سقوط 737 را لاپوشانی کند و ظاهرا دیواری کوتاهتر از چند سلبریتی برای عقده گشایی پیدا نکرده است.