| کد خبر: 203138 |

راه سردار سلیمانی ادامه دارد

شهردار تهران گفت: جریان مقاومت تغییر نمی‌کند و راه سردار سلیمانی همواره ادامه دارد.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: جریان مقاومت تغییر نمی‌کند و راه سردار سلیمانی همواره ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی برای مردم پدری کرد و در عراق هم تمام مردم اعم از شیعه، سنی، مسیحی و مسلمان نتیجه کار او را دیدند.

حناچی ادامه داد: عملکرد سردار سلیمانی به شکلی بود که تمام اعضای کشور را یک خانواده می‌دید و مصداق عملکرد او آیه «اشدا علی الکفار و روحماء بینهم» بود.

او بیان کرد: منش سردارسلیمانی و قاطعیت او را در صحبت با پترائوس یکی از فرماندهان آمریکایی دیدیم که به او اعلام کرد طرف صحبت تو من هستم.

شهردار تهران اضافه کرد: حضور خیل عظیم مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی نتیجه نیت خالصانه است و وظیفه ما این است که هر کس او را دوست دارد راهش را ادامه دهد.

حناچی با اشاره به تشییع باشکوه سردار سلیمانی در اهواز گفت: مردم اهواز این روز‌ها با مشکلاتی مانند گرد و غبار و دیگر مسائل رو به رو هستند و حضور آن‌ها در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مردم ما مردمانی قدرشناس هستند.

شهردار تهران در واکنش به خواسته شهروندان مبنی بر انتقام سخت از دشمنان قاسم سلیمانی گفت: موضوع انتقام از دشمنان قاسم سلیمانی موضوعی است که مسئولان کشور باید درباره آن تصمیم‌گیری کنند، اما باید بدانیم که همواره انتقام به شکل مستقیم نیست.

حناچی تصریح کرد: زمان جنگ ایران و عراق یکی از موشک‌های اسکاد عراقی توسط مهندسان ما مهندسی معکوس شد و پایه گذار صنعت موشکی ایران شد و همان موشک در اولین شلیک به بانک مرکزی عراق برخورد کرد و معادلات جنگ را بر هم زد.

حناچی تصریح کرد: جریان مقاومت تغییر نمی‌کند و راه سردار سلیمانی همواره ادامه دارد، زیرا این مسیر نتیجه ۵۰ سال مجاهدت مستمر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.