| کد خبر: 261784 |

◄ غیب کردن رونالدو در فرودگاه مهرآباد فکر بکر چه کسی بود؟

برنامه ریزان سفر تیم النصر و کریستیانو رونالدو به ایران، عبور او از فرودگاه مهرآباد را به نحوی برنامه ریزی کردند که چیزی شبیه غیب کردن بود. سوال اینجاست که نمی شد از فرصت حضور این سلبریتی ورزش جهان در یکی از فرودگاه های کشور بهتر استفاده کرد؟

تین نیوز

برنامه ریزان سفر  رونالدو به ایران ، عبور او از فرودگاه مهرآباد را به نحوی برنامه ریزی کردند که چیزی شبیه غیب کردن بود. سوال اینجاست که نمی شد از فرصت حضور این سلبریتی ورزش جهان در یکی از فرودگاه های کشور بهتر استفاده کرد؟

به گزارش تین نیوز، حضور کریستیانو رونالدو در کشور ما به مناسبت بازی پرسپولیس و النصر از ابعاد مختلف جالب توجه است. این حضور می توانست فرصت های مختلفی را نیز برای ما ایجاد کند اما درک این فرصت ها و استفاده بهینه از آنها نیاز به ایده پردازی و تفکر داشت و این همان مقوله ای است که مدیران و دست اندرکاران امور اجرایی کشور ما در آن ضعف های فراوانی دارند.

برنامه ریزان سفر فوق ستاره پرتقالی حضور او در ایران را به نحوی چیدمان کردند که از همان گام اول و در فرودگاه بی برنامه گی و یا دست کم بی توجهی آنها به فرصت های این رویداد کاملا هویدا بود. ورود وی با جت اختصاصی به جای فرودگاه بین المللی امام که پروازهای خارجی در آنجا فرود می آیند در فرودگاه مهرآباد انجام شد و دست اندرکاران با فوریت او را به پایون دولت بردند تا کمترین تماس را با فرودگاه و مردم داشته باشد. آیا این تمهیدات باعث شد صحنه های عجیب و خجالت آور کمتری از سوی مشتاقان دیدار او در تهران شاهد باشیم؟

به نظر می رسد غیب کردن رونالدو در فرودگاه مهرآباد و ظاهر کردن او در هتل اسپینالس تنها این خاصیت را داشت که سیل مشتاقان را به سوی هتل بکشاند و شکل گیری صحنه های نه چندان خوشایند ذوق زدگی برخی هم وطنان از حضور او در ایران را اندکی به تاخیر اندازد!

از طرفی این برنامه ریزی، استقبال فرودگاهی از رونالدو را کاملا از جلوه انداخت و فرصت هایی را که می توانست از این محل نصیب کشور ما کند، از دست رفت. نگاهی به تجربه حضور سلبریتی ها در فرودگاه های جهان و برنامه ریزی هایی که سایر کشورها برای استقبال فرودگاهی از این افراد انجام می دهند حکایت از آن دارد که کشورهای دیگر چنین فرصتی را به سادگی از دست نمی دهند.

 تصور کنید این رویداد یعنی بازی النصر و پرسپولیس در کشوری دیگر از منطقه مثلا ترکیه روی می داد. در این صورت ترک ها چنین اتفاقی را به هر شکل ممکن به فرودگاه بزرگی که بسیار به آن می بالند – فرودگاه استانبول - گره می زدند و با ترتیب دادن یک استقبال فرودگاهی باشکوه از این فرصت برای برندسازی هر چه بیشتر فرودگاه خود بهره می بردند.

به برنامه ریزان سفر رونالدو به ایران خصوصا بخش فرودگاهی این ماجرا خسته نباشید می گوئیم و امیدواریم همان طور که ما درک می کنیم تامین امنیت چنین رویدادی کاری طاقت فرساست، آنها هم درک کنند نام غیب کردن صورت مساله را نمی توان، تمهید و برنامه ریزی گذاشت.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مصطفی 0 0

    خبرتون اشتباه هست فرودگاه امام وارد و خارج شد ن مهراباد!!!!