| کد خبر: 240421 |

◄ شایعه ای که به واقعیت تبدیل شد؛ حمیدرضا سیدی به شرکت فرودگاه ها آمد

حمیدرضا سیدی مدیریت بر فرودگاه های بم، بوشهر، کرمان، فارس، فرودگاه امام و همچنین معاونت معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و دستیار ویژه مدیرعامل و عضو شورای راهبری توسعه مدیریت شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی کشور را در سابقه کاری خود دارد.

تین نیوز

28 مهر ماه امسال جلسه هیئت دولت در حال برگزاری بود که شایعاتی مبنی بر تعیین مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور در جلسه آن روز هیئت دولت، منتشر شد.

به گزارش تین نیوز، در آن زمان عنوان شده بود خروجی آن روز جلسه هیئت دولت،  تعیین مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران خواهد بود.
 

بیشتر بخوانید:

بر اساس آنچه در آن زمان، شایعه شده بود حمیدرضا سیدی که پیش تر مدیریت بر فرودگاه های بم، بوشهر، کرمان، فارس، فرودگاه امام و همچنین معاونت شرکت فرودگاه ها و ناوبری کشورو ... را بر عهده داشته، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور خواهد شد.

اگرچه در آن زمان پس از پایان جلسه هیئت دولت این اتفاق نیفتاد و کسی به عنوان سکاندار شرکت فرودگاه ها معرفی نشد اما امروز (30 بهمن ماه) و بعد از گذشت بیش از چهار ماه از آن تاریخ، سرانجام این شایعه به واقعیت پیوست و حمیدرضا سیدی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به عنوان سرپرست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شد.

همچنان که گفته شد، حمیدرضا سیدی مدیریت بر فرودگاه های بم، بوشهر، کرمان، فارس، فرودگاه امام و همچنین سمت معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و دستیار ویژه مدیرعامل و عضو شورای راهبری توسعه مدیریت شرکت فرودگاه‌ ها و ناوبری هوایی کشور را در سابقه کاری خود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 8

    فاتحه
    این مکری که رفت به...
    اما
    شرکت چقدر کوچک شده؟
    شرکت کوتوله ها

  • ناشناس 3 5

    اخ اخ
    ماهان نفرش را گمارد.
    خدا رحم کنه.
    چه چیزایی که ندیدیم
    امیرمکری ... شرکت را تاراج کرد و با همه خوش خدمتی ها ولی اخر مثل ... بیرونش کردن.
    اخر و عاقبت این یکی را ببینیم چه میشه

  • ناشناس 0 7

    سرپرست!
    این بیچاره پل چه کسی هست خدا میدونه!
    البته اون ... را برداشتن خوبه ولی اینجا را به سیدی و امثال او نمیدن. سیدی سالم هست اما توان کار اجرایی را ندارد. خودش با قفل کردن سیستم خودش را میزند.

  • حسینی 1 1

    باید مدیران سابقی در دولت روحانی در فرودگاه‌های استان‌ها برگزیده شده بودت بروند چون عملکردشان اکثریت باعث نارضایتی مردم همان استان ها شده از جمله خوزستان که در سال ۱۴۰۱ مردم بهای چند برابر باید پول بلیط هواپیما پرداخت میکردن بلیط تهران به اهواز و بلعکس از ۳ میلیون تا ۴ میلیون خرید و فروش شد دلیلش این بود پروازها به ۳۰ درصد رسیده بودن