| کد خبر: 236015 |

◄ رقابت پنج کاندیدا برای کسب جایگاه «مدیرعاملی شرکت فرودگاه ها»

به دنبال انتصاب مدیرعامل شرکت راه آهن که روز 21 مهر ماه انجام شد، خبرهایی مبنی بر معرفی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از سوی وزیر راه و شهرسازی طی چند روز آینده، شنیده شده است.

تین نیوز

به دنبال انتصاب مدیرعامل شرکت راه آهن که روز 21 مهر ماه انجام شد، خبرهایی مبنی بر معرفی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از سوی وزیر راه و شهرسازی طی چند روز آینده، شنیده شده است.

به گزارش تین نیوز،  بر اساس خبرهایی که به دست ما رسیده، رایزنی ها برای انتصاب

- حسین اسفندیاری

- غلامحسین باقریان

-  مرتضی دهقان

- حمیدرضا سیدی

- ابراهیم مرادی

به سمت مدیرعاملی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی پر رنگ شده است.

بیشتر بخوانید:

در سایت شرکت فرودگاه ها آمده است: این شرکت که یکی از شرکت های اصلی تابعه وزارت راه و شهرسازی است در سال 1370 تاسیس شده  و در حال حاضر دارای 114 راه هوایی به طول بالغ بر 95000 کیلومتر در فضای کشور، مرکز مجهز مدیریت و کنترل ترافیک هوایی، 27 ایستگاه ارتباطی کنترل از راه دور هواپیماها با مرکز مدیریت کنترل پروازهای کشور(RCAG)، 53 فرودگاه مسافربری آماده خدمت شامل 20 فرودگاه داخلی، 25 فرودگاه مرز هوایی و هشت فرودگاه بین المللی با حدود 25 میلیون مترمربع فضای ترمینالی، باند و سطوح پروازی، ساختمان های مختلف فرودگاهی و حدود 9 میلیون مترمربع معابر، فضای سبز، پارکینگ و سایر فضاهای خدمات به مسافران، 107 دستگاه کمک ناوبری هواپیما در کریدورهای هوایی و فرودگاه ها NDB،VOR ،DVOR ، 87 دستگاه فاصله یاب هواپیما(DME)، 26 سیستم هدایت و فرود هواپیما( ILS) و 25 دستگاه رادار( PSR & MSSR) و بالغ بر 944 دستگاه ارتباطی برج مراقبت پرواز، بازرسی وکنترلی و تجهیزات ترمینالی دیگر مانند دستگاه های ایکس ری، گیت وی، جابجایی بار، سیستم روشنایی باندهای پروازی، کمک بصری هواپیما، تعداد 180 خودروی مجهز کفساز فرودگاهی در حوزه ایمنی زمینی، ارتباط شبکه اختصاصی دیتای هوانوردی AFTN/AMHSدر سطح کشور و منطقه با 7 مدار بین المللی، 34 فرودگاه و 18 شرکت هواپیمایی و میزان مبادله سالانه حدود هفتاد میلیون پیام و... به همراه نیروی انسانی متخصص و ماهر همراه با منابع زیرساختی مهم و حیاتی حمل و نقل هوایی کشوراست.

این شرکت در آذرماه سال 1383 با اصلاح اساسنامه از طریق هیئت وزیران، در قالب شرکت مادر تخصصی ساماندهی شد و در 1394/11/04 با تصویب هیئت دولت وتایید شورای نگهبان بر حسب وظائف و مسئولیت های مترتب به شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تغییر نام داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مطلع 18 4

    دهقان از تمام گزینه بهتر است. باقریان که نهاد های نظارتی بعید است تاییدش کنند. سیدی هم بد نیست.

  • ناشناس 10 6

    باقریان شاخص های یک مدیر انقلابی تحول گرا را دارد.

    • ناشناس 6 3

      بی نظیره این پسر. مومن. باسواد. با هوش. پاکدست. جهادی. انقلابی. تصمیمگیر. متخصص. ولایتی. از بدنه صنعت. جانباز. دارای عالی ترین مدرک و از بهترین دانشگاه کشور. با تجربه. با کارنامه.
      چه میخواهید آقای وزیر؟

    • ناشناس 1 1

      سال ۸۴ رفته بود ف امام تبدیل به فرعون شده بود؛ خدا برفش را فرستاد و بی عرضگی این فرد باعث برکناری اش شد

  • ناشناس 6 0

    همه این اشخاص، افراد شایسته و باتجربه ای هستند ان شاء الله هرکس که این مسئولیت را به عهده میگیرد در خدمتگذاری به مردم ایران موفق باشد.

  • کارشناس 0 14

    امیرمکری بهترین گزینه است، به دلیل تجربه بالا و رضایتمندی درصد بسیار بالا در شرکت فرودگاهها

  • ناشناس 4 1

    آقای مهندس دهقان هم شخص متعادل، با دانش و پاک است و هم تجربه های بزرگی در اداره فرودگاه امام و مهرآباد و همینطور در مهمترین معاونت سازمان هواپیمایی کشوری دارند و هر جا هم کار کرده اند مردم دار و بی حاشیه بوده اند.
    اما متاسفانه این نگرانی وجود دارد که جریانات فاسدی که ایشان را از فرودگاه امام و سازمان برداشتند؛ وزیر جهادی و پاسدار امتحان پس داده مت را با جو سازی و توطئه فریب داده و نگذارند از این سرمایه منحصر به فرد کنند.

  • کارشناس 0 12

    امیرمکری بهترین گزینه است، به دلیل تجربه بالا و رضایتمندی درصد بسیار بالا در شرکت فرودگاهها

    • ناشناس 8 0

      بله. احتمالا یا پیام خودشه یا خانواده و یا اربابش رانت خوار بزرگ صنعت یعنی آقای سی آی پی

  • محمد 8 0

    به نظرم وقتش هست کسی انتخاب بشه که از کف فرودگاهها وارد صنعت شده کار اجرایی انجام داده ،

  • ناشناس 1 0

    آقای وزیر پاسدار و انقلابیمان عنایت داشته باشند که هر فردی را که شرکت های هواپیمایی و نمایندگان مجلس و نظامی‌ها و اطلاعاتی ها و نفرات نفوذ کرده شرکت فرودگاهها در آستان قدس که سابقه تخلف هم دارند که البته همه شان به جز متخلفین محترمند اگر معرفی کردند به هیچ عنوان تایید نکنند. اینها عموما دنبال منافع فردی و سازمانی خودشان هستند.