| کد خبر: 234628 |

◄ وقتی کنترلر مراقبت پرواز مهرآباد به وزیر راه متوسل می شود

متأسفانه برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد به دلیل نصب اشتباه تاسیسات سرمایشی جلوی تنها درِ برج، از تهویه مناسب هوا برخوردار نمی باشد.

تین نیوز

یک کنترلر مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی برای پیگیری موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه مهرآباد از این مقام ارشد دولت یاری خواست.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از نامه ابوالفضل مطیعی که متن آن در کانال وی نیز منتشر شده آمده است: به استحضار می رساند در جلسه اخیر مقام معظم رهبری با هیئت دولت، ایشان چهار مورد را برای کاهش همه گیری کرونا مطرح فرمودند که یکی از موارد تهویه هوا می باشد.

وی در ادامه افزوده است: متأسفانه برج مراقبت پرواز فرودگاه مهرآباد به دلیل نصب اشتباه تاسیسات سرمایشی جلوی تنها درِ برج، از تهویه مناسب هوا برخوردار نمی باشد و از ابتدای شیوع کرونا ما بارها از مسئولان مربوط درخواست کرده ایم و بارها هم ایشان قول داده اند ولی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید:

مطیعی در بخش دیگری از نامه خود تاکید کرده است: در این مدت بیشتر کنترلرها درگیر این بیماری شده اند و باز هم خطر جان ما و خانواده های مان را تهدید می کند با توجه به اینکه شغل کنترلرها تعطیلی ندارد و بر اساس استانداردها نمی توان از نیروی کمتری استفاده کرد، لذا خواهشمندم حداقل های دستورالعمل ها بهداشتی مورد نظر و رعایت شود.

وی این نامه را هشتم شهریور ماه امسال و پس از آن منتشر کرد که در فاصله کمتر از 2 هفته سه کنترلر مراقبت فرودگاه های کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

همزمان با این رخداد، مطیعی نامه نیز خطاب به مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که طی آن نوشت: آیا به اندازه لازم و کافی و در حد توان برای مقابله با مرگ و میر کنترلرهای کشور تلاش کردید؟ آقای امیرمکری یادتان هست از زمانی که من فریادها زدم و شما شکایت ها کردید یک سال هم بیشتر گذشته است؟ هنوز هم ما در مهرآباد نمی توانیم درِ برج را باز بگذاریم تا هوا جابجا شود. آقای داوودی همان زمان گفتند اگر اپروچ افتتاح شود این مهم انجام می شود، کدام اپروچ منظورشان بود؟ اپروچ مهرآباد که چند ماهی است افتتاح شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.