| کد خبر: 179777 |

◄ پیام تبریک مه‌آبادی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی، فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را به سردار سرتیپ پاسدارصفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی تبریک گفت.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی، فرارسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را به سردار سرتیپ پاسدارصفرعلی موسوی فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی تبریک گفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ مه‌آبادی در این پیام پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را فرصت مغتنمی عنوان کرده تا از حضور هوشمندانه و مقتدرانه غیور مردان این سرزمین در تامین امنیت و آرامش خطوط هوایی کشور و مسافران آن که با تکیه بر ایمان، تخصص و بهره‌گیری از تجهیزات نوین نظامی در کنار سایر اقدامات اطلاعاتی حفاظتی حاصل شده، قدردانی کرد. حضوری که پشتوانه‌ای محکم در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی بوده و تصویری از تخصص، تبحر، غیرت، شجاعت و از جان گذشتگی حافظان این مرز و بوم را به نمایش گذاشته است.

در ادامه این پیام آمده است: ضمن درود فروان به ارواح ملکوتی همراهان شهیدتان، فرا رسیدن سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی را به جنابعالی و تمامی همکاران گرانقدرتان تبریک عرض کرده و از خداوند متعال، سلامتی، بهروزی و موفقیت شما را در انجام وظایف خطیرتان مسئلت دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.