| کد خبر: 238231 |

◄ اتمام پروژه‌های حمل ونقل با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد

ارائه جدیدترین دستاوردها و همچنین معرفی پروژه های جدید ریلی از مهم ترین برنامه‌های امسال شرکت در نمایشگاه حمل نقل است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: ارائه جدیدترین دستاوردها و همچنین معرفی پروژه های جدید ریلی از مهم ترین برنامه‌های امسال شرکت در نمایشگاه حمل نقل است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیر الله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده از توان ملی در تمامی بخش های زیرساختی در دستور کار قرار گرفته و امروزه هم در این شرایط ما سعی خواهیم کرد از ظرفیت‌های این حوزه ها استفاده کنیم، گفت: اصلی‌ترین اولویت‌ها در این بخش‌ها توسعه زیرساخت‌ها و همچنین در اولویت قرار دادن پروژه‌های آزادراهی و همچنین پروژه‌های حمل ونقل ریلی است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور توضیح داد: در سال ۱۴۰۰ تکمیل ریل‌گذاری طرح‌های مهم عمرانی در بخش راه‌آهن است که با توجه به تاکید دولت در خصوص تغییر در وضعیت شبکه ریلی اعم از  تحول در بخش زیرساخت، خدمات مسافری، سرعت قطارها و رونق ترانزیت چشم انداز روشنی از سیر تحولات در بخش حمل و نقل ریلی را به نمایش می‌گذارد.

خادمی با بیان اینکه دولت همچنین تصمیم دارد از طریق فاینانس خارجی برنامه تامین مالی طرح‌های احداث راه‌آهن را رو به جلو ببرد، افزود: همزمان مذاکرات بین‌المللی با هدف افزایش بار ورودی ریلی از کشور نیز در دستور کار است.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه برنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور در سال ۱۴۰۰ تکمیل ریل‌گذاری طرح‌های مهم عمرانی در بخش راه‌آهن است که با توجه به تاکید دولت در خصوص تغییر در وضعیت شبکه ریلی اعم از تحول در بخش زیرساخت، خدمات مسافری، سرعت قطارها و رونق ترانزیت چشم انداز روشنی از سیر تحولات در بخش حمل و نقل ریلی را به نمایش می‌گذارد، افزود: میانگین ریل‌گذاری سالانه در کشور ۱۵۰ کیلومتر است، عملکرد دولت در ۱۰۰ روز گذشته منجر به ریل‌گذاری ۶۴ کیلومتر مسیر جدید در چندین استان کشور شده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه حمل و نقل امسال شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل ونقلی جدیدترین پروژه‌ها و دستاوردهای خود را نمایش خواهد داد، گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام که پیشرفت فیزیکی آنها بیش از ۷۰ درصد است از مهم‌ترین و جدیدترین برنامه‌های ما است که امیدوار هستیم در آینده نزدیک آن‌ها را به مرحله بهره‌برداری و افتتاح برسانیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: برنامه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور در سال ۱۴۰۰ تکمیل ریل‌گذاری طرح‌های مهم عمرانی در بخش راه‌آهن است که با توجه به تاکید دولت درخصوص تغییر در وضعیت شبکه ریلی اعم از  تحول در بخش زیرساخت، خدمات مسافری، سرعت قطارها و رونق ترانزیت چشم انداز روشنی از سیر تحولات در بخش حمل و نقل ریلی را به نمایش می‌گذارد .

خادمی با اشاره به شعار هفته حمل‌ونقل مبنی بر توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان، حمل‌ونقل کارآمد، تصریح کرد: نمایشگاه حمل‌ونقل، عرصه‌ای برای ایجاد تعامل اجتماعی و اقتصادی میان فعالان صنعت و بهره‌برداران محسوب می‌شود و تاثیر بسزایی در افزایش سطح کمی و کیفی مراودات و بهره‌مندی مستمر از خروجی و نتایج آن دارد.

براساس این گزارش نمایشگاه حمل ونقل لجستیک و صنایع وابسته از ۲۸ آذر تا ۳۰ آذرماه به مناسبت هفته حمل ونقل در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.