| کد خبر: 177722 |

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها:

◄ ارسال الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها از آذرماه

در راستای تحقق دولت الکترونیک، سامانه الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها (پی وب) راه‌اندازی و در اولین جلسه آموزشی مقرر شد از اواخر آذرماه سال جاری کلیه صورت‌وضعیت‌ قرارداد‌های جاری از طریق این سامانه ارسال و رسیدگی شود.

تین نیوز

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها از برگزاری اولین جلسه آموزشی سامانه الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها (پی وب) خبر داد و گفت:‌ این جلسه با محوریت دفتر مدیریت پروژه‌ها و با حضور مدیران و مجریان معاونت آزادراه‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذار، پیمانکاران و مشاوران برگزار شد و بخش‌های مختلف این سامانه با بررسی امکانات و بخش‌های مختلف آن به نمایش درآمد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، سعید پیروز‌فر افزود:‌ براساس قانون برنامه ششم توسعه، دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند تا برنامه‌‌ها و اهداف خود را هم‌سو با شاخص‌های توسعه دولت الکترونیک اجرا کنند و در همین راستا سامانه الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها در دسترس خواهد بود تا ضمن رعایت حقوق شهروندی پیمانکاران و مشاوران، بانک اطلاعاتی متمرکزی از پروژه‌ها ایجاد شود و از حضور فیزیکی و اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری به عمل آید.

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها با بررسی شرایط عملیاتی شدن این سامانه با توجه به تجربیات سال‌های قبل تاکید کرد: در سنوات گذشته با پایلوت کردن چند قرارداد از حوزه‌های راه، آزادراه و راه‌آهن و بررسی نرم‌افزار‌های برتر در این حوزه و انتخاب بهترین گزینه‌ها، این سامانه راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفت.

پیروزفر در ادامه اعلام کرد: ‌بر این اساس ظرف مدت یک هفته کلیه فرآیندها برای هر قرارداد تهیه می‌شود و از اواخر آذرماه سالجاری مقرر است کلیه صورت‌وضعیت‌ قرارداد‌های جاری از طریق سامانه «پی وب» ارسال شود.

بنابر این گزارش جلسات آموزشی برای هر معاونت و ادارات‌کل اجرایی به‌صورت جداگانه برگزار و پس از ارائه پیش‌نمایش سامانه، موضوعات موردنقد و بررسی قرار می‌گیرد. هم‌چنین در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی آموزشی نیز اعطا خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.