| کد خبر: 224997 |

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی سواری کرایه بین شهری مطرح کرد:

◄ درخواست از وزیر برای ورود به موضوع عوارض آزادراهی

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد به موضوع عدم اجرای دستور العمل تخفیف عوارض آزاد راهی ناوگان عمومی از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل رسیدگی شود.

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد به موضوع عدم اجرای دستور العمل تخفیف عوارض آزاد راهی ناوگان عمومی از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل رسیدگی شود.

به گزارش تین نیوز،  رحمت اله حاجی محمد علی در این نامه عنوان کرده که با وجود آنکه در سال گذشته بر اساس دستورالعمل محاسبه میزان عوارض آزاد راه ها برای خودروهای عمومی باید 20 درصد به عنوان کاربرهای دائمی و 30 درصد هم بابت خودروهای عمومی کم شود، اما تا کنون این تخفیف ها  اعمال نشده و از تاریخ 10 دی ماه امسال 20 درصد نیز به عوارض آزادراه ها اضافه شده است.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی برای مثال یک خودروی سواری کرایه که در مسیر تهران چالوس فعالیت می کند روزانه باید 100 هزار تومان عوارض پرداخت کند که این امر موجب نارضایتی و فشار مضاعف به رانندگان شده است.

این مقام صنفی خواستار دستور وزیر راه و شهرسازی به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برای اجرای دستورالعمل فوق  شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی صالحی 1 0

    این درخواست یکی از حقوق بجا و بحق رانندگان است.
    راننده وظیفه خدمت رسانی به مردم با کمترین هزینه و بهترین خدمات را دارد ولی در این میان کمک دولت کجاست؟ پس فرق مسافرکش شخصی با عمومی در کجاست؟
    دولت محترم اگر کمک کند و لااقل عوارض با تخفیف بگیرد هم به راننده و هم به ملت کمک کرده

  • هادی 0 0

    عوارضی تهران به قم رو بمسافت ۱۲۰ کیلومتر رو باید ۱۲۰۰ تومان پرداخت کنن،در صورتی که ما رانندگان مسافت ۲۰ کیلومتر تا فرودگاه تردد میکنیم باید همان ۱۲۰۰تومان را پرداخت کنیم،.
    این مبلغ اصلا واقعی نیست و مصداق حرام خواری دارد