| کد خبر: 223280 |

◄ فیلم| مخدوش کردن پلاک جرم است/ مجرمان به مراجع قضایی می‌روند

پس از اجرای طرح جامع محدودیت های ضد کرونایی که بخشی از آن ممنوعیت تردد بین شهرها و استان های مختلف را شامل می‌شود، مخدوش کردن پلاک خودرو به عنوان یک راهکار برای تردد از سوی متخلفان مورد توجه قرار گرفته است.

تین نیوز

 پس از اجرای طرح جامع محدودیت های ضد کرونایی که بخشی از آن ممنوعیت تردد بین شهرها و استان های مختلف را شامل می‌شود، مخدوش کردن پلاک خودرو به عنوان یک راهکار برای تردد از سوی متخلفان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز، اگرچه هفته گذشته یک مقام پلیس راهور از برخورد با هرگونه مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک خودرو خبر داد و تاکید کرد که مخدوش کردن پلاک علاوه بر اینکه تخلف محسوب می‌شود و مشمول جریمه است، جرم هم شناخته شده و مرتکبان به مرجع قضایی معرفی شده و خودرویشان توقیف می‌شود اما به نظر می‌رسد این روند همچنان ادامه دارد.

احتمال شکست مجدد طرح اخذ عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها

در همین زمینه چند روز پیش خدایار خاشع دبیر کمیته شرکت های سرمایه گذار در آزاد راه ها گفت: تعداد قابل توجهی از رانندگان خودروها پلاک هایشان را مخدوش می کنند و این یعنی عملا بخش قابل توجهی از پلاک خودروهای عبوری از درگاه‌های الکترنیک قابل قرائت نبوده و  پرداختی قابل وصول نیست.

این در حالی است که برخی کارشناسان معتقدند موضوع مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک خودروها جدا از این‌که موجب بروز مشکل در اجرای طرح ستاد مبارزه با کرونا در مبارزه با شیوع هرچه بیشتر این بیماری شده و به سرمایه گذاران در بخش ساخت آزاد راه ها به دلیل عدم توانایی از اخذ عوارض آزادراهی ضرر و زیان اقتصادی وارد می‌سازد بلکه از نظر امنیتی نیز مشکل ساز و برخورد جدی تر با این اقدام مورد نیاز است.

فیلم برخورد پلیس با یک خودروی پلاک مخدوش را ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.