| کد خبر: 178436 |

امروز انجام شد:

◄ بازدید نمایندگان از آزادراه تهران شمال؛ پیشرفت قطعه یک به 92 درصد رسید

دو هفته بعد از وعده وزیر راه و شهرسازی برای تحویل آزادراه تهران- شمال در خرداد سال آینده، امروز خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از پیشرفت92 درصدی قطعه یک این آزادراه خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح امروز از قطعه یک آزادراه تهران-شمال بازدید کردند.

بیش‌تر بخوانید:

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور امروز میزبان نمایندگان مجلس برای بازدید از قطعه یک آزادراه تهران- شمال بود.

آن‌طور که روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرده است خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در حاشیه بازدید رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از آزادراه تهران- شمال،گفت: منطقه یک آزادراه با کاهش 62 کیلومتری مسیر به لحاظ ترافیکی مهمترین منطقه در این پروژه محسوب می‌شود و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 92 درصد مراحل اجرایی را طی می‌کند.

وی افزود: این منطقه در کنترل ترافیک کل پایتخت و به ویژه غرب تهران تحول اساسی ایجاد خواهد کرد و موجب حذف گلوگاه‌های ترافیکی و کاهش بار ترافیکی در استان البرز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی پیشرفت فیزیکی اجرای روسازی بتنی را در منطقه یک 56 درصد اعلام و گفته است: علیرغم سرمای هوا و شرایط اقلیمی خاص و همچنین محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس، عملیات روسازی با جدیت در حال انجام است.

او پیشرفت فیزیکی زیرسازی منطقه یک را 98.5 درصد اعلام کرده و گفته است:تجهیزات الکترونیکی، مکانیکی، تجهیزات مخصوص تونل‌ها، سرویس‌های مخابراتی و... تهیه شده است و در حال حاضر  26 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز که چندی پیش نسبت به عدم تحویل به موقع این آزادراه لب به گلایه گشوده بود گفته است: آزادراه تهران- شمال پروژه‌ای منحصر به فرد است. اجرای این پروژه نشان از توان بالای مهندسان داخل کشور دارد و بازدید دو سال گذشته اعضای کمیسیون عمران از آزادراه جرقه‌ای برای آغاز تلاش مجلس شورای اسلامی برای صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور بود.

وعده  دو هفته قبل وزیر برای افتتاح آزاد راه افسانه‌ای

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز محمد اسلامی دو هفته پیش در برنامه زنده تلویزیونی عنوان‌کرد که «دستور کار اصلی ما تحویل قطعه اول بزرگراه تهران- شمال است که پیش‌بینی این بود که تا پایان سال 97 کار این بخش از بزرگراه تمام شود اما به علت شرایط خاص پروژه و شرایط آب و هوایی تا پایان خرداد سال آینده قطعه اول آماده خواهد شد.

بر اساس جدیدترین اظهارنظر محمد اسلامی وزیر راه‌وشهرسازی، بهره‌برداری و افتتاح قطعه یک آزادراه تهران-شمال به خردادماه سال 98 موکول شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    خرداد98

    لطفا خبر رو اصلاح کنید.