| کد خبر: 132899 |

◄ فراخوان مناقصه احداث آشیانه هواپیمای فلایت‌چک

تین نیوز

شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نظر دارد، پروژه احداث آشیانه هواپیمای فلایت‌چک را طی مناقصه‌ای به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شرکت فرودگاه‌ها برای حضور شرکت‌ها در این مناقصه شرایطی را تعیین کرده است که به آن اشاره خواهیم کرد. 

 

بر اساس این آگهی فراخوان، شرکت‌ها باید حداقل دارای گواهینامه صلاحیت (رتبه‌بندی) در پایه 2 طرح و ساخت در رسته ساختمان و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه باشد.

 

در ادامه آمده است، در صورت شرکت در مناقصه به صورت مشارکت مدنی، حداقل رتبه  4 ابنیه برای پیمانکار و رتبه 3 شهرسازی و معماری با تخصص ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی برای مشاور مورد نیاز است.

 

پروژه احداث آشیانه هواپیمای فلایت‌چک فرودگاه بین‌المللی مهراباد به روش طرح و ساخت شامل احداث سوله‌ای با اندازه‌های تقریبی ارتفاع 7/5 متر، طول 30 متر، عرض 25 و کلیه تاسیسات مکانیکی و الکترونیکی مربوطه است.

 

بر همین اساس مدت اجرای پروژه 9 ماه و مدت تضمین 120 ماه خواهد بود.

 

میزان سپرده شرکت در مناقصه 950/000/000 (نهصد و پنجاه میلیون ریال) است که به صورت واریز نقدی یا ضمانتنامه معتبر بانکی مورد پذیرش خواهد بود.

 

شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه ظرف مدت یک‌هفته به ساختمان مرکزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و یا سایت http://iets.mporg.ir مراجعه کنند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.