| کد خبر: 132185 |

توسط یک سرمایه‌گذار اجرا می‌شود:

راه‌اندازی ایرلاین هوایی با 30 فروند هواپیما در چهارمحال و بختیاری

ایرلاین هوایی با 30 فروند هواپیما در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی خواهد شد.

تین نیوز

ایرلاین هوایی با 30 فروند هواپیما در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی خواهد شد.

 

به گزارش ایسنا، علیرضا خنفری دوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی ایرلاین هوایی با 30 فروند هواپیما در شهرکرد خبر داد.

 

مدیرعامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو و سرمایه‌گذار این پروژه افزود: با توجه به تفاهم‌نامه میان ایران و کشورهای عراق و سوریه مقرر شد 30 فروند هواپیمای مسافربری بصورت اجاره به شرط تملیک توسط این ایرلاین هوایی فعالیت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این خط هوایی از شهرکرد به دیگر نقاط کشور علاوه بر توسعه هوایی و توریست، تحول عظیمی در فراهم کردن زمینه اشتغال این استان ایجاد خواهد کرد.

 

خنفری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود ظرف 45 روز آینده این شرکت فعالیت خود را آغاز کند.

 

مدیر شرکت گردشگری سلامت آلامتو و محقق و پژوهشگر ایرانی از افتتاح کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در چهارمحال و بختیاری با هزینه شخصی خود خبر داد و گفت: در حال حاضر مراحل ایزوله‌کاری این کارگاه در حال اجراست.

 

وی با اشاره به انتخاب این استان برای ایجاد کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند، تصریح کرد: به‌منظور اقامتگاه معلولین بی دست و پا در منطقه‌ای با اقلیم مطلوب این کارگاه در چهارمحال و بختیاری راه اندازی خواهد شد.

 

مدیرعامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو، ایران را سومین کشور تولید کننده تجهیزات پزشکی عنوان کرد و گفت: ایران نیز همانند آلمان و آمریکا موفق به تولید تجهیزات پزشکی تولید این پروتز است.

 

خنفری قیمت و کیفیت محصولات این کارگاه رانسبت به محصولات کشورهای دیگر مناسب‌تر دانست و گفت: محصولات کشورهای آلمان و آمریکا خاصیت ضد آبی ندارند ولی محصولات ایران در واقع با تلفیقی از رباتیک و الکترونیک ضد آب هستند.

 

وی در خصوص اقامت معلولین مسافر و همراهان آن‌ها در استان، تصریح کرد: در حال حاضر تا قبل از احداث مجتمع گردشگری مخصوص این مسافران در شهرستان سامان، معلولین مسافر و همراهان آن‌ها در اقامتگاه‌های شهرستان شهرکرد مستقر خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت گردشگری سفر سلامت آلامتو اظهار کرد: با افتتاح کارگاه تولیدی پروتز دست و پای مصنوعی هوشمند در استان، در ابتدا زمینه اشتغال 50 نفر و با مرور زمان زمینه اشتغال 200 نفر را فراهم خواهد شد.

 

خنفری در پایان خاطرنشان کرد: ساخت و تولید پروتزهای دست و پای مصنوعی هوشمند در این کارگاه به روش مهندسی معکوس خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.