| کد خبر: 131481 |

بازدید وزیر راه و شهرسازی از کمربندی اسلامشهر- بهارستان-رباط‌کریم

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی از کمربندی اسلامشهر- بهارستان- رباط‌کریم واقع در جنوب تهران بازدید و کرد و گفت: اجرای این کمربندی به صورت بزرگراهی و به طول ۳۰ کیلومتر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی در حاشیه بازدید از کمربندی اسلامشهر- بهارستان-رباط‌کریم اظهار داشت: با توجه به میزان تراکم و جمعیت از جنوب شرق تا جنوب غرب استان تهران که سیستم ارتباطی این مناطق به مرکز کلانشهر تهران تا پیش از این بررسی نشده بود، در نظر داریم برای ایجاد این ارتباط سیستم حمل و نقل حومه‌ای از طریق حم و نقل ریلی ایجاد کنیم.

 

آخوندی با بیان اینکه در کنار حمل و نقل ریلی حومه‌ای دسترسی جاده‌ای نیز باید مدنظر قرار گیرد گفت: احداث این کمربندی با توجه به تردد روزانه ۲۰ هزار خودرو حدفاصل ۳ شهرستان بهارستان، رباط‌کریم و اسلامشهر رقم فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

 

وزیر راه و شهرسازی افزود: این کمربندی که به صورت بزرگراهی و به طول ۳۰ کیلومتر در دست اجرا قرار دارد برای ایجاد آسایش ۳ شهرستان مذکور مهم است.

 

آخوندی با اشاره به هدف بازدید از روند اجرای این کمربندی بیان داشت: با توجه به دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر اجرا و ساخت این پروژه، امروز برای بازدید از روند پیشرفت این پروژه گران‌قیمت به این منطقه آمده‌ایم.

 

وی در پایان از اجرای پروژه ویژه حمل و نقل حومه‌ای ریلی پرند – اسلامشهر – تهران خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه منعقد شده و در دست پیگیری قرار دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.