| کد خبر: 127894 |

بازدید سرزده وزیر راه و شهرسازی از روند بازسازی ابنیه آسیب‌دیده استان فارس

وزیر راه و شهرسازی و هیأت همراه از روند بازسازی و بهسازی ابینه‌های آسیب‌دیده ناشی از سیل بهمن ماه سال 95 در استان فارس بازدید به عمل آورد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید پل کشه برفی و پل بالا ده که در اثر طغیان رودخانه تخریب شده بودند بیان کرد: برای نوسازی این پل کارشناسان سه طرح تهیه کرده‌اند که پس از بررسی از بهترین طرح ارائه شده در کمترین مدت زمان ممکن جهت نوسازی پل استفاده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از پل آسیب‌دیده محمدآباد به عنوان یکی دیگر از خسارت‌های سیل بهمن ماه بازدید کرد و جهت اجرای هرچه سریع‌تر احداث پل جدید دستورات لازم صادر کرد.

این گزارش حاکی است مهندس داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز که در این سفر وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کرد، اظهار داشت: 5 دهانه از 16 دهانه پل کشه‌برفی تخریب شده که باعث قطع شدن راه ارتباطی شیراز – جهرم شده است که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس و مدیران اجرایی استانی و شهرستانی در فرصت زمانی محدود با مشارکت شرکت مشاور، برآورد دقیق خسارت‌ها ی وارده و نیز هماهنگی‌های لازم جهت بازسازی خرابی‌ ها به انجام رسیده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: تا زمان آماده شدن پل کشه‌برفی ارتباط جهرم به شیراز، کماکان از طریق کمربندی شهر قطب‌آباد انجام می‌شود، همچنین مقاوم‌سازی پل قدیمی دیگری نیز در این محور در حال انجام می‌باشد تا ارتباط بین شیراز – جهرم و بالعکس به طور کامل فراهم شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی پس از بررسی فنی ابنیه‌ها (پل‌های بزرگ و کوچک، راه‌های اصلی و روستایی خسارت‌دیده) نقطه نظرات و دستورات لازم جهت پیگیری لازم ارائه نمود.

اضافه می‌نماید، نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان همچنین فرمانداران و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در این بازدیدها حضور داشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.