| کد خبر: 175302 |

◄ عامری: قیمت بلیت اربعین 2 برابر سال گذشته است

در حالی که قیمت لاستیک از 3 میلیون تومان به 17‌میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و درحالی که هر روز با افزایش قیمت در بخش خدمات و مواد غذایی مواجه هستیم چرا این توقع است که در بخش حمل و نقل قیمت‌ها گران نشود؟

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور خبر داد که در اربعین امسال کف قیمت سفر به پایانه مرزی 70 هزار تومان و سقف قیمت برای سفر به کربلا 150‌هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز احمدرضا عامری مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور در نشست خبری به مناسبت آغاز سفرهای اربعین در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به رسم هر ساله 15‌هزار اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین در حالت آماده‌باش قرار دارندو ضمن این‌که 46‌هزار دستگاه سواری و 45‌هزار مینی‌بوس نیز به زائران در این ایام سرویس می‌دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تین‌نیوز در خصوص افزایش قیمت بلیت سفر به کربلا در اربعین امسال گفت: فعلا قیمت بلیت اتوبوس ویژه مسیر تهران-مهران 46‌هزار تومان است و قیمت بلیت اتوبوس وی‌آی‌پی 25‌نفره، 76‌هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس 32‌نفره 64 هزار تومان، اما در ایام اربعین تمام این بلیت‌ها با احتساب مسیر رفت و برگشت حساب می‌شود.

بر اساس توضیحات عامری قیمت بلیت اتوبوس در اربعین امسال افزایش دوبرابری خواهد شد.

او در پاسخ به اعتراضات خبرنگاران حاضر در جلسه نسبت به افزایش دو برابری قیمت بلیت اتوبوس گفت: در حالی که قیمت لاستیک از 3‌میلیون تومان به 17‌میلیون تومان افزایش قیمت داشته است و درحالی که هر روز با افزایش قیمت در بخش خدمات و مواد غذایی مواجه هستیم چرا این توقع است که در بخش حمل و نقل قیمت‌ها گران نشود؟

عامری تاکید کرد که در اربعین امسال کف قیمت سفر به پایانه مرزی 70‌هزار تومان و سقف قیمت برای سفر به کربلا 150‌هزار تومان است.

هم‌چنین حسن مؤمنی رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل و نقل مسافر کشور نیز در این نشست خبری درباره افزایش قیمت بلیت اتوبوس، گفت: در سال گذشته هیچ افزایش قیمتی در بخش بلیت اتوبوس نداشتیم و امسال هم در ایام اربعین به دلیل این‌که اتوبوس‌ها معمولا یک سر خالی برمی‌گردند قیمت بلیت برگشت هم در مسیر رفت احتساب می‌شود که منطقی است.

وی گفت در حال حاضر 15‌هزار اتوبوس در ناوگان مسافری فعال هستند که در  ایام اربعین از تمام این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.