| کد خبر: 166855 |

◄ نفت‌کش‌ها نیز در حمایت از کامیون‌ها اعتصاب کردند

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان اصفهان از ازسرگیری مجدد سوخت‌رسانی به جایگاه‌های بنزین در اصفهان پس از اعتصاب نفت‌کش‌ها خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان اصفهان با اعلام ازسرگیری مجدد سوخت‌رسانی به جایگاه‌های بنزین در اصفهان پس از اعتصاب نفت‌کش‌ها گفت: روز گذشته کامیون داران نفت‌کش  اعتصاب کردند که در پی آن  صف‌های طولانی بنزین به‌خصوص در ساعات پایانی شامگاه صورت گرفت.

به گزارش تین‌نیوز، حسین صادقیان گفت: خوشبختانه طی توافقاتی که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اصفهان با همکاری نهادهای سیاسی استان با کامیون‌داران انجام داد، جایگاه‌ها دوباره سوخت‌گیری کردند و به سیستم سوخت‌رسانی بازگشتند.

او به تبعات منفی  اجتماعی این‌گونه اعتصابات صنفی اشاره کرد و گفت: در این توافق قرار شد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، آنالیز قیمتی را که کامیون‌داران نفت‌کش ارائه می‌کنند را بررسی و در صورت به نتیجه رسیدن، شاهد افزایش عادلانه کرایه‌های نفت‌کش‌ها خواهیم بود.

صادقیان به فراگیر بودن این اعتصاب اشاره کرد و گفت: کامیون‌های نفت‌کش چندی پیش از کامیون‌های غیرنفتی در حمل‌ونقل جاده‌ای حمایت کردند، اما با توجه به این‌که مسئله صنفی بود، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به این موضوع ورود پیدا نکرد.

او تأکید کرد: درنهایت این اعتصابات، کرایه کامیون داران غیرنفتی جاده‌ای بین 15 تا 20 درصد افزایش یافت و هزینه به آن‌ها پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اصفهان  گفت: حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی بخشی مستقل است و برای کرایه‌های آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کند.

او با تأکید بر تعیین کرایه حمل نفت‌کش‌ها از طرف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ، گفت: در پی اقدام کامیون داران جاده‌ای، کامیون داران نفت‌کش برای به نمایش گذاشتن خواسته صنفی خود مبنی برافزایش کرایه‌هایشان، روز گذشته چند ساعت اعتصاب کردند و از بارگیری فرآورده‌های نفتی و انتقال بنزین خودداری کردند که باعث  تعطیلی پنج جایگاه بنزین شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن رئیسی 0 0

    به طور حتم دچار اشتباه محاسبه شدید.

    علت پیوستن نفت کشهای شرکت ملی نفت به اعتصاب کامیونهای تجاری، طرح نوبت مجازیست.

    چون بخش زیادی از صاحبان و رانندگان نفت کشها در طرح نوبت مجازی با تغییر روزانه بارگیر خود از تانکر به کفی تجاری تبدیل میشوند.

    به طور حتم همان صاحبان ورانندگان کامیونیهای تجاری که دست به اعتصاب زده اند همان صاحبان و رانندگان نفتکشها هستند.

    طی دو سال گذشته به دفعات از مضررات طرح نوبت مجازی انتقاد شده.ولی گوش شنوایی وجود ندارد.