| کد خبر: 267514 |

اهدای لاستیک خودرو برای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی به تاکسیرانان پایتخت

سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای نخستین بار در شهر تهران، طرح تشویقی ویژه تاکسیرانان برای پرداخت‌های الکترونیکی کرایه از طریق QR را اجرا می‌کند.

تین نیوز

سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای نخستین بار در شهر تهران، طرح تشویقی ویژه تاکسیرانان برای پرداخت‌های الکترونیکی کرایه از طریق QR را اجرا می‌کند.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص طرح تشویقی پرداخت الکترونیک گفت: طرح مذکور که با هدف ترویج فرهنگ پرداخت الکترونیکی و تشویق شهروندان به استفاده از دروازه پرداخت الکترونیکی به مرحله اجرا درآمده است، تاکسیرانانی که بیشترین تراکنش پرداخت در قالب لاگ هوشمند را ثبت کنند، شناسایی و به نفرات برتر لاستیک هدیه داده خواهد شد.

وی اظهارکرد: به ۴۰۰ تاکسیران که مسافرانشان بیشترین پرداخت الکترونیکی هوشمند کرایه (QRکد) با اپلیکیشن «شهرزاد» را در پایان هر ماه ثبت کرده باشند، بسته تشویقی اهدای لاستیک خودرو تعلق خواهد گرفت که این حمایت ها در سال آینده به‌صورت فصلی انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در ادامه گفت: پس از پایان هر دوره لیست برندگان در کمیته فنی مشخص و اسامی اعلام خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مالکی در پایان گفت: هوشمندسازی و برنامه‌ریزی هدفمند شبکه تاکسیرانی از جمله مهم‌ترین رویکردهای سازمان در دوره جدید مدیریت شهری است و بر این اساس طرحی با نام «لاگ هوشمند» ویژه شناسایی ناوگان فعال در جهت افزایش سطح خدمات مناسب به شهروندان عزیز پایتخت آغاز شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Abbass1234 0 0

    ,باسلام .مگر مردم را گاگول فرض کردند چون از زمانی که بابت هر تراکنش بانکی از مردم کارمزد کسر می شود بیشتر خریدها و پرداختی را نقدآ دارند پرداخت می کنند این پرداختی در حال افزایش می باشد آن وقت از رانندگان انتظار دارند دریافتی را غیر نقدی کننده مگر دست راننده می باشد وقتی مسافر می خواهد نقدی پرداخت کنند