| کد خبر: 260244 |

توضیح مهم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در مورد سامانه معلولان و جانبازان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: کسی با ارائه خدمات به جانبازان و معلولان مشکل ندارد، بلکه نکته این است که خدمات باید طبق قاعده و دربرگیرنده عموم افراد دارای معلولیت باشد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: کسی با ارائه خدمات به جانبازان و معلولان مشکل ندارد، بلکه نکته این است که خدمات باید طبق قاعده و دربرگیرنده عموم افراد دارای معلولیت باشد.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، مهدی وحدت کار، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درخصوص شائبه هایی که پیرامون جا به جایی محل سامانه جانبازان و معلولان منتشر شده است، اظهار کرد: الان در دو قسمت از شهرداری در مورد حمل و نقل جانبازان، توانیابان، معلولین و کم توانان خدمت رسانی می شود.

او ادامه داد: همانطور که می دانید همین الان در سامانه معلولان و جانبازان شرکت واحد تعداد زیادی از افراد معلول خدمت می گیرند، اگر لیست کسانی که خدمت دریافت می کنند را با کسانی که در سامانه تاکسیرانی قرار دارند مقایسه کنید، اشتراکات زیادی مشاهده می شود، این یک نوع اختلال مدیریتی است. نباید دو دستگاه به یک جامعه سرویس دهند. سرویس های حمل و نقل ویژه افراد دارای معلولیت باید یکپارچه باشد تا بهره وری بالا برود. اصلی ترین دلیل اقدام اخیر نیز به واسطه عدم یکپارچگی این موضوع بود. آنچه که شهرداری تهران مد نظر دارد ایجاد سامانه جامع برای خدمت رسانی یکپارچه به معلولین است.

وحدت کار با اشاره به اینکه ما باید یک سامانه هوشمند مدیریتی داشته باشیم که شفاف باشد و سازمان های مردم نهاد حوزه جانبازان و معلولان هم بر فعالیت آن نظارت کنند، اظهار کرد: کسی با ارائه خدمات به جانبازان و معلولان مشکل ندارد، بلکه نکته این است که خدمات باید طبق قاعده و دربرگیرنده عموم افراد دارای معلولیت باشد. کسی که مشکل حرکتی ندارد چرا باید از این سرویس استفاده کند؟ باید یک سامانه شفاف داشته باشیم که پشت دیوارهای بتنی اداره نشود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه ما در شرکت های دانش بنیان ظرفیت هایی داریم که به شکل عجیبی در سال های گذشته مغفول مانده است، گفت: حوزه سایبری و هوش مصنوعی قابلیت هایی به ما می دهد که مسیر جدیدی را در زندگی مردم ایجاد می کند. اگر بتوانیم مدل مدیریت هوشمند را با استفاده از شرکت های دانش بنیان پیاده کنیم، این امر موجب برقراری هر چه بیشتر عدالت و بالا رفتن بهره وری در خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت می شود.

او در خاتمه با استقبال از پیشنهاد رییس شورای شهر در یکصدوهفتادمین جلسه شورا مبنی بر پهنه بندی پایتخت به منظور راه اندازی چند ترمینال ویژه معلولان و جانبازان گفت: این پیشنهاد می تواند خدمات دهی بهتری برای این قشر از شهروندان به همراه داشته باشد.حتما تلاش خواهیم کرد به اندازه توان مان موضوع را پیگیری کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.