| کد خبر: 246794 |

◄ 100 هزار راننده تاکسی هنوز بیمه نیستند

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، طبق بررسی‌ها تعدادی از رانندگان تاکسی هنوز از بیمه برخوردار نیستند که برآوردمان حدود صد هزار نفر است.

تین نیوز

به گفته مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، طبق بررسی‌ها تعدادی از رانندگان تاکسی هنوز از بیمه برخوردار نیستند که برآوردمان حدود صد هزار نفر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مرتضی ضامنی در ادامه افزود: ما ۴۰۰ هزار راننده تاکسی داریم که به صورت راننده اصلی و راننده کمکی در حال فعالیت هستند و از این ۴۰۰ هزار راننده تعدادی بیمه تأمین اجتماعی هستند و تعدادی هم تحت پوشش بیمه‌های دیگر قرار دارند و یا بازنشسته شدند و نیازی به بیمه ندارند.

وی اظهار کرد: اگر صد هزار ظرفیت خالی ایجاد کنیم می‌توان برای تمامی رانندگان فعال در حوزه تاکسیرانی شرایطی فراهم کرد که از بیمه راننده‌ها استفاده کنند.

ضامنی با بیان اینکه به تعداد افراد حذف شده، افراد دارای پروانه فعالیت و منتظر بیمه اضافه خواهند شد گفت: افرادی که راننده هستند و پیام حذف بیمه برای آن‌ها ارسال شده به شهرداری محل زندگی و یا محل کار مراجعه و مستندات خود را ارائه کنند تا اشتباهاً فردی در این فرآیند حذف نشود.

وی در خاتمه سخنان خود در یک برنامه رادیویی همچنین درمورد بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی گفت: برخی شهرداری‌ها امکاناتی را برای بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی فراهم کردند مثلا در شهر تهران بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی رایگان است و در مشهد نیز با تخفیف ۷۰ درصدی انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.