| کد خبر: 194801 |

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در توئیتی از آن خبر داد؛

◄ حذف 10 درصد مازاد حق بیمه شخص ثالث تاکسی‌های درون شهری

مدیرعامل سارمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از حذف 10 درصد مازاد حق بیمه شخص ثالث تاکسی‌های درون شهری خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از حذف 10 درصد مازاد حق بیمه شخص ثالث تاکسی‌های درون شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علیرضا قنادان در توئیتی از حل یکی از مشکلات قدیمی جامعه تاکسیرانان خدوم کشور با تصمیم هیات وزیران خبر داد.

او در این رابطه گفته است؛ اگرچه هنوز حجم زیادی از مشکلات پیش‌روی این قشر خدوم است، اما قطعاً با پیگیری و همدلی همه مشکلات قابل حل خواهد بود.

در توضیحات قنادان آمده است؛ سرانجام، هیات محترم وزیران با حذف 10 درصد مازاد حق بیمه شخص ثالث تاکسی‌های درون شهری موافقت کرد این در حالی است که در گذشته حق بیمه شخص ثالث به گمان تردد و ریسک، از 10 درصد بیش‌تر بود که با ارائه اطلاعات مشخص شد اتفاقاً خسارت تاکسی ها کمتر از خودروهای شخصی است.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیرت بر تاکسیرانی شهر تهران تحقق این مهم را حاصل، همراهی مجموعه وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و اتحادیه تاکسیرانی کشوری دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم نیمه فروش 0 0

    شکل دیگر این مشکل برای تاکسی های درون شهری مبلغ اضافه دریافتی بیمه ها بابت جریمه رسیدن به سن فرسودگی میباشد که به هنگام تجدید بیمه نامه ثالث از تاکسی های فرسوده اجبارا دریافت میشود درحالیکه اکنون امکانی برای نوسازی تاکسی های فرسوده وجود ندارد و مالکان این تاکسیها بلاجبار با این خودروها فعالیت و امرار معاش میکنند بنابراین اخذ جریمه با چنین بهانه ای اجحافی دیگر در حق این قشر ضعیف و زحمتکش میباشد که باید هرچه سریعتر حذف گردد.