| کد خبر: 192266 |

◄ نخستین دوره مقدماتی آموزش زبان انگلیسی و عربی ویژه تاکسیرانان با کاربری ویژه

سازمان تاکسیرانی شهر تهران در صدد است تا در مبادی ورودی های شهرتهران از نظر استفاده از ناوگان با کیفیت، سطح کیفیت خدماتی که توسط تاکسی ها به مسافران ارائه می شود، بالاترین سطح کیفی را داشته باشد.

تین نیوز

سازمان تاکسیرانی شهر تهران در صدد است تا در مبادی ورودی های شهرتهران از نظر استفاده از ناوگان با کیفیت، سطح کیفیت خدماتی که توسط تاکسی ها به مسافران ارائه می شود، بالاترین سطح کیفی را داشته باشد. 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران این دوره های مقدماتی برای اولین بار با رویکرد آموزشی و در سطح مکالمه و محاوره توسط اساتیدمجرب برای تاکسیرانان فعال در فرودگاه مهرآباد و به دنبال آن در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) و شرکت راه اهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مبادی ورودی و خروجی شهر برگزار می گردد. 

 نخستین هویت ورودی شهرمان و اولین مساله ای که یک گردشگر داخلی و خارجی با آن روبه رو می شود، تاکسی های شهر تهران هستند. سازمان تاکسیرانی شهر تهران در صدد است تا در مبادی ورودی های شهرتهران از نظر استفاده از ناوگان با کیفیت، سطح کیفیت خدماتی که توسط تاکسی ها به مسافران ارائه می شود، بالاترین سطح کیفی را داشته باشد. 

یک گردشگری خارجی زمانی که از یکی از مبادی های ورودی وارد شهر تهران می شود، اولین برخورد و ارتباط خود از فرهنگ کشور و شهرمان را از تاکسیرانان فعال در این بخش می گیرد، به همین دلیل آموزش زبان انگلیسی و عربی برای تاکسیرانان از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا در هنگام میزبانی از گردشگران و مسافران خارجی در طول سفرهای درون شهری، آشنایی آنان با فرهنگ و آداب و رسوم، انتقال آنان به مراکز خرید، تفریحی و گردشگری توانایی مکالمه را داشته باشند و آنها را به مکان هایی که مورد نظرشان هست به راحتی راهنمایی یا به مقصد برسانند.

امیدواریم با تداوم این دوره های آموزشی برای تاکسیرانان فرودگاه امام خمینی(ره)، راه آهن و دیگر پایانه ها به بالا بردن سطح مهارت تاکسیرانان و همچنین ارتقای سطح کیفی خدمات در حمل و نقل درون شهری به شهروندان کمک کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.