| کد خبر: 217609 |

شهرک صنایع دریایی بندرعباس هفته دولت افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: شهرک صنعتی صنایع دریایی در مساحت ۲۲۰ هکتار با هدف استقرار صنایع کوچک و متوسط مرتبط با صنایع بزرگ کشتی سازی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: شهرک صنعتی صنایع دریایی در مساحت ۲۲۰ هکتار با هدف استقرار صنایع کوچک و متوسط مرتبط با صنایع بزرگ کشتی سازی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید امیر امیری‌زاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با راه‌اندازی شهرک صنعتی دریایی در محدود مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل بندرعباس، همه نیازهای مرتبط با صنایع کشتی سازی استان تامین خواهد شد.

وی بیان داشت: در چهار ماه اول امسال حدود ۶۰هکتار از زمین های شهرک‌ صنعتی هرمزگان در قالب ۳۶ قرارداد سرمایه‌گذاری واگذار شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۶ برابر افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان خاطر نشان کرد: همچنین در سال جاری دوناحیه صنعتی جدید مصوب شد که تا شهریورماه دوناحیه دیگر هم افزوده و عملیات اجرایی آن پایان امسال آغاز می شود.

امیری زاد اظهار داشت: در سال گذشته ۴۶ واحد صنعتی غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشتند و ۸۴۰ نفر مشغول به کار شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۵ واحد صنعتی غیر فعال در استان به چرخه تولید بازگشتند و ۴۵ واحد دیگر نیز تا پایان امسال به چرخه تولید باز خواهند گشت که زمینه اشتغال ۹۰۰ نفر فراهم می شود.

هم اکنون استان هرمزگان دارای ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب است که ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی دولتی، ۳شهرک و ناحیه صنعتی مربوط به بخش خصوصی است و ۴۴۳ واحد نیز با اشتغالزایی ۵۹۰۰ نفر فعالیت می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.