| کد خبر: 212377 |

آغاز برگزاری آزمون‌های سراسری شایستگی دریانوردی به صورت آنلاین

مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های بین‌المللی تخصصی سازمان بنادر، گفت: آزمون‌های سراسری شایستگی دریانوردی در سمت‌های نامحدود به صورت آنلاین از صبح امروز آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های بین‌المللی تخصصی سازمان بنادر، گفت: آزمون‌های سراسری شایستگی دریانوردی در سمت‌های نامحدود به صورت آنلاین از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،«علی اکبر مرزبان» درباره برگزاری آزمون‌های سراسری شایستگی دریانوردی، تصریح کرد: پیرو ابلاغ شیوه نامه برگزاری آزمون‌های کتبی و آنلاین شفاهی سمت‌های نامحدود در مراکز امور دریانوردان بنادر تابعه و نیز هماهنگی‌ها برای اصلاح سامانه‌های نرم افزاری؛ برای نخستین بار آزمون‌های شایستگی دریانوردی در سمت‌های نامحدود بصورت هماهنگ وآنلاین برگزار شد.

مدیرکل امور دریانوردان و سازمان‌های بین المللی تخصصی سازمان بنادر افزود: این اقدام سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به نیازها و انتظارات دریانوردان و جلوگیری از تردد غیرضروری به تهران و تسهیل در امور مربوطه و همچنین به منظور تمرکز زدایی بخشی از فعالیت‌های ستاد صورت پذیرفته است. 

به گفته مرزبان، در این دوره از آزمون‌های شایستگی تعداد ۷۲۷ نفر در ۲۵ ماده آزمونی شرکت کرده‌اند؛ این آزمون‌ها تا ۲۴ خرداد ماه و مطابق با برنامه زمان بندی ادامه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.