| کد خبر: 206445 |

بندر «شیو» مستعد توسعه است/ لزوم فعال‌سازی بنادر کوچک

فرماندار پارسیان با بیان اینکه بندر «شیو» مستعد توسعه است، گفت: یکی از راه‌های توسعه صادارت، فعال‌سازی بنادر کوچک است چراکه آنها می‌توانند فرصت‌های خوبی را در اختیار صادرکنندگان قرار دهند.

تین نیوز

فرماندار پارسیان با بیان اینکه بندر «شیو» مستعد توسعه است، گفت: یکی از راه‌های توسعه صادارت، فعال‌سازی بنادر کوچک است چراکه آنها می‌توانند فرصت‌های خوبی را در اختیار صادرکنندگان قرار دهند.

مجتبی رضاپور سردره در جمع مسؤولان سازمان بنادر و دریانوردی گفت: یکی از راه‌های توسعه صادارت، فعال‌سازی بنادر کوچک است چراکه آنها می‌توانند فرصت‌های خوبی را در اختیار صادرکنندگان قرار دهند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، وی افزود: ما برای کمک به رونق اقتصادی منطقه باید نگاه ویژه‌ای به شهرستان پارسیان به‌ویژه بندر شیو داشته باشیم و با افزایش صادارات از این بندر و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب، تحول عظیمی در منطقه به‌ویژه شهرستان پارسیان شکل خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان پارسیان اظهار داشت: کشور نیازمند جذب سرمایه‌های داخلی است، سرمایه‌هایی که اکنون در بخش‌های مختلف بلاتکلیف مانده است را می‌توان به سمت توسعه و فعال‌سازی بنادر کوچک هدایت کرد.

رضاپور با اشاره به اینکه اگر جاده‌ای وجود نداشته باشد بندر هم شکل نخواهد گرفت، افزود: جاده بهده به شیو طرح مطالعاتی آن در حال انجام است و به جد به‌دنبال آن هستیم که این جاده مهم که با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد تومان است را هرچه سریع‌تر عملیاتی و به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک گمرک شیو و نزدیکی این بندر به کشور قطر افزود: اگر امکانات و زیرساخت‌های لازم در این بندر فراهم شود ما می‌توانیم با کمترین هزینه حمل و نقل و استهلاک و... صادرات و واردات را از این مکان انجام دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.