| کد خبر: 200048 |

احداث پالایشگاه سوخت کم‌سولفور در هلند

اولین پالایشگاه تبدیل نفت خام به سوخت کم سولفور قرار است توسط شرکت GoodFuels و BTG در بندر رتردام هلند با سرمایه‌گذاری دو میلیون یورویی احداث شود.

تین نیوز

اولین پالایشگاه تبدیل نفت خام به سوخت کم سولفور قرار است توسط شرکت GoodFuels و BTG در بندر رتردام هلند با سرمایه‌گذاری دو میلیون یورویی احداث شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از گروه بین‌الملل مانا، گزینه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری مشترک با فنّاوری ها‌ی پیشرفته توسط گروه فنّاوری هلندی GoodFuels و Biomass Technology Group (BTG در حال انجام است تا از طریق احداث این پالایشگاه نفت خام به سوخت دیزل مناسب برای بخش حمل و نقل دریایی تبدیل شود.

"René Venendaal" مدیر‌عامل BTG در زمینۀ تولید این سوخت گفت: در طول پنج سال گذشته پژوهش‌های زیادی برای دستیابی به سوخت دیزل مناسب برای بخش حمل و نقل انجام شده و تحقیقات مناسبی  با شرکایی مانند Boskalis Loodswezen، Port of Rotterdam، Norden، Jan de Nul انجام شده است.

این سوخت با استقبال گسترده‌ای در بازار حمل و نقل برای ۱۰ سال آینده روبه‌رو شده است و نمونه کار‌هایی که تا به حال انجام شده رضایت مشتریان را تأمین کرده است.

وی گفت: با توجه به دورنمای کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در سال‌های ۲۰۳۰ و ۲۰۵۰ این پالایشگاه تمام سعی خود را برای کاهش مقادیر زیادی کربن به کار خواهد بست تا به یک نوع سوخت پایدار دست یابیم.

وی در پایان گفت: برای احداث این کارخانه به دنبال سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی هستیم و تصمیم داریم در آینده به سوخت بیولوژیکی نیز دست یابیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.